Nieuwe hou kopen dan!quote:
grapigste thuis?quote:
Nee, wel de grappigste.quote:
Nee, het is gewoon kut om elke keer is ipv eens te moeten lezen, stelletje barbarenquote:
HAHAHA en als je dan Hans heetquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:22 schreef zovty het volgende:
Ik ken een leuke (matige) grap.
Je moet gaan bieden op die klok, en als je dan de hoogste bieder bent koop je de klok.
Dan spreek je af om m te gaan halen.
En als je dan die klok hebt, en netjes hebt betaald gooi je zo die klok op de grond en stampen! Al VLAM! en GODMILJAAR! roepende.
Die verkoper dan zo van he he m'n klok wat doeje?!?1
En jij dan zo van, tis toch mijn klok! whehehehehehehehehehehehheheheheheheheheh..
Ja idd, of je vraag nadat je de klok hebt gekocht of je wat mag drinken en dat zuip je dan heel snel op; "klok klok klok klok klok klok" HIOHIHIHIHquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
HAHAHA en als je dan Hans heet
Huh?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon kut om elke keer is ipv eens te moeten lezen, stelletje barbaren
ja sorry..quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O,je hou was echt op?
Dan heb ik niets gezegd
I know hou!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:28 schreef stan5374 het volgende:
[..]
ja sorry..
iemand hou over? of ruilen tegen had?
Tijd van het loos?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarom op de meeste fotos van klokken is het rond 10 uur ?
Je mag alleen een foto van een analoge klok nemen als het tien voor tien is. Anders gaat je gezicht raar staan en groeien je handjes boven je graf uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarom op de meeste fotos van klokken is het rond 10 uur ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:25 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Ja idd, of je vraag nadat je de klok hebt gekocht of je wat mag drinken en dat zuip je dan heel snel op; "klok klok klok klok klok klok" HIOHIHIHIH
Je bedoelt natuurlijk over.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je mag alleen een foto van een analoge klok nemen als het tien voor tien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |