Je kunt altijd nog je Nederlands bijspijkeren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:09 schreef Dibble het volgende:
word echt zo'n lege nutteloze dag die onopvallend aan je voorbij gaat. Zo sad
Ik zat me juist af te vragen hoe het nu al half 1 kon zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:33 schreef Gotrick het volgende:
De tijd mag wel wat sneller gaan vandaag
Inderdaad! Vooral het einde van de woensdag vind ik zo`n fijn moment.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Salatrel het volgende:
maar morgen komt zaagmans de week alweer doormidden zagen![]()
![]()
![]()
Harry Zaagmans FTW !111111quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Salatrel het volgende:
maar morgen komt zaagmans de week alweer doormidden zagen![]()
![]()
![]()
fokken valt daar blijkbaar niet onderquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef jessica87 het volgende:
Nou en is zo voorbij als je ergens bezig mee bent
Fascination lacht je vast hartelijk toe van achter haar kassa.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:18 schreef Dibble het volgende:
Ja, ik ga zo wat op de post doen en boodschappen doen. Hopelijk kom ik wat positieve gezichten tegen
werkt ze nog steeds in de SP danquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fascination lacht je vast hartelijk toe van achter haar kassa.
Gebruik eens een kommaquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:47 schreef jessica87 het volgende:
Nou en is zo voorbij als je ergens bezig mee bent
Ik typ op mij manier eiquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gebruik eens een komma
OT: Ja zit hier op mijn werk ook beetje uit mijn neus te beren. Alhoewel ik dan af en toe iets nuttigs doe
Dit topic gaat over morgen toch ?quote:
Jesus meid, wattisser met jou gebeurd?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef jessica87 het volgende:
Wat een fuckweek dat een stelletje zielige figuren zitten janken om iemands spelling met scheldwaterval erbij en die gastjes kijken alleen hoe lang hun neus is. Ze hebben geen respect voor niemand die leeft op zijn of haar manier. Hoe laag kan je zijn.
Misschien heeft het te maken met de manier waarop je je posts formuleert?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:52 schreef jessica87 het volgende:
Gings ik weer op het forum ben word ik afgekat door een stelletje figuren die stoer vinden om me omlaag te halen, proberen me te kwesten met dingen niet echt niet op slaat. Elke keer dat ik me mening wil uiten hoe ik het vind krijg ik stel domme posts en ik vind het niet leuk, ik ga niet om huilen maar ik vind gewoon onrespectvol.
Dit is niet voor niks een forum en beetje repect voor elkaar is niks mis mee. Ruzie komt je niet ver.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met de manier waarop je je posts formuleert?
quote:Op donderdag 19 november 2009 00:01 schreef jessica87 het volgende:
[..]
Dit is niet voor niks een forum en beetje repect voor elkaar is niks mis mee. Ruzie komt je niet ver.
Pleur op tyfustrollquote:Op woensdag 18 november 2009 23:52 schreef jessica87 het volgende:
Gings ik weer op het forum ben word ik afgekat door een stelletje figuren die stoer vinden om me omlaag te halen, proberen me te kwesten met dingen niet echt niet op slaat. Elke keer dat ik me mening wil uiten hoe ik het vind krijg ik stel domme posts en ik vind het niet leuk, ik ga niet om huilen maar ik vind gewoon onrespectvol.
waarom? Je moeder is een tyfustrol met kk dus ga zelf oprotten met je kutposts !!!!!!quote:
ik vind wel dat sommige niet met schelden zoals Grrrrrr die gozer heeft echt een fucking laag IQ voor deze forumquote:Op donderdag 19 november 2009 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lighten up, it's just Fok!
Ben je nog niet weg?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:37 schreef jessica87 het volgende:
[..]
ik vind wel dat sommige niet met schelden zoals Grrrrrr die gozer heeft echt een fucking laag IQ voor deze forum
Ben jij nog steeds niet weg en ga aub ergens anders heen met je gezeik van je zielige topicverneukere straatjochiequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:37 schreef jessica87 het volgende:
[..]
ik vind wel dat sommige niet met schelden zoals Grrrrrr die gozer heeft echt een fucking laag IQ voor deze forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |