Had hem al lang in de spiegels gezienquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:43 schreef error_404 het volgende:
Ja, das nieuw, doen ze speciaal voor jouw soort mensen, die normaal gesproken de sirene niet horen. Leer je het gelijk af
+ een paar jaar gevang voor het voeren van een avatar van een K3-lidquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:44 schreef fransbreda het volgende:
+ een boete van 60 euro voor het draaien van bagger.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef zovty het volgende:
Stoorzenders zijn grondwettelijk verboden. Je hebt immers niet het recht om iemand vrijheid van meningsuiting te ontnemen.
Dit gaat een interessante bodemprocedure worden..
Tevens: TS.
Needoemaarnietquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:51 schreef Needoemaarniet het volgende:
Coo! ik wist helemaal niet dat soiets bestond!
Maar hoe zit het dan als je een cd luisterd? Is het dan ook zo dat deradio uitgaat?
Wel irritand dat je inderdaad je tievus schrikt als je opeens een sierene hoort door je luidsprekens in je auto
Gelukkig heb ik een snelle waggie haha. Ik vondt het al rar dat ik nooit politi zie! Wiehoewiewhoe.
Is gewoon zo'n FM transmitter denk ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:51 schreef Needoemaarniet het volgende:
Coo! ik wist helemaal niet dat soiets bestond!
Maar hoe zit het dan als je een cd luisterd? Is het dan ook zo dat deradio uitgaat?
Wel irritand dat je inderdaad je tievus schrikt als je opeens een sierene hoort door je luidsprekens in je auto
Gelukkig heb ik een snelle waggie haha. Ik vondt het al rar dat ik nooit politi zie! Wiehoewiewhoe.
Dan zou het toch andersom moeten zijn geweestquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef Needoemaarniet het volgende:
Trouwnes toen ik de topictitel las dacht ik eerst dat je chick van je dong af werd getyft door de politi. Omdatje niet geblowjobt mag worden onder het fahren.!
Gast, TS = vrouwquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:54 schreef Needoemaarniet het volgende:
Trouwnes toen ik de topictitel las dacht ik eerst dat je chick van je dong af werd getyft door de politi. Omdatje niet geblowjobt mag worden onder het fahren.!
Haha domme mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:56 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dan zou het toch andersom moeten zijn geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |