volgens mij tijdens jeroen Krabbequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dat voor of na Helmut Berger en Jeroen Krabbé ?
Ja de griep heb ik verbannen al. Gelukkig welquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je had toch de griep?
Kunnen we samen zitten snotteren, ben ook goed verkouden
Jawel hoor! Maar dan moet je wel ff met de trein hier naar toe komen om dat ding op te halenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef Vlarp het volgende:
Heeft er iemand een teleportatie apparaat? Heb geen zin om te treinen vandaag
Ow ja dat klinkt best logisch jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
ALs je weerstand naar de klote is vanwege die griep, is een verkoudheid makkelijk opgelopen natuurlijk.
Ha... Ha... kijk hoe ik lachquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel hoor! Maar dan moet je wel ff met de trein hier naar toe komen om dat ding op te halen
Whahahaquote:
Succes! Ben benieuwd hoe je dat voor elkaar gaat krijgen!quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
keukenkastje doet me altijd denken
ziet niet verkeerd uit maar niet wowquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:59 schreef Xiance het volgende:
oh t blijft echt ZO een lekker ding!!
als ik in parijs ben ga ik m opzoeken
ik val ook niet voor wow..quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
ziet niet verkeerd uit maar niet wow![]()
nieuw video van Beyonce ft Lady Gaga rocks!Beyonce vooral
![]()
http://perezhilton.com/2009-11-16-beyonce-featuring-gaga-watch-it
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik val ook niet voor wow..
ik vind wow zo.. gladjakkerig..
ik val voor gewoon, mooie mannen, die iets sexy hebben
stank voor dank? En dat moet je dan van papier lezen ? Niet even in een gesprek melden ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, zojuist valt er een kandidatenlijst voor de PvdA in Nuenen op de mat, die mij niets anders kan dan concluderen dat mijn inspanningen voor de PvdA Nuenen niet langer op prijs worden gesteld![]()
voordeel is wel dat het nu de deur open zet naar andere mogelijkheden, maar het doet me verdriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |