Daar hebben ze de nauty chair voor uitgevondenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Loop je zeker de ganse dag hierzo rond te stuiteren
Wie wordt er dan mijn tegenspeler ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welke wil je als we je gaan kronen tot nieuwe Joan Collins?
gefelicitaartquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef Vlarp het volgende:
Whoohoo!!
M'n hypotheek is goedgekeurd!![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef Vlarp het volgende:Whoohoo!!
M'n hypotheek is goedgekeurd!![]()
![]()
Degene die zich geroepen voeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wie wordt er dan mijn tegenspeler ?
Wie gaat er voro Linda Evans ? of beter nog Barbara Bel Geddes
de bovenste was om je te testen, die heb je met glans doorstaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
logische keuze dus?
en waar had ik de bovenste dan van moeten kennen ?
Is de Supradine uitgewerkt?quote:
Wanneer is de sleuteloverdracht eigenlijk?quote:Ik wil in m'n huis gaan klussen!
30 decemberquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is de Supradine uitgewerkt?![]()
[..]
Wanneer is de sleuteloverdracht eigenlijk?
Handige datumquote:
nu zie ik je direct van die vreemde bewegingen maken rondom een onderzeeer zoals Patrick Duffy dat in de Man van Atlantis deedquote:
wordt een verhoogde knallende kurken aangelegenheid met liters bubbelsquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Handige datum![]()
Kun je wel Oud en Nieuw /nieuwjaar in je stulpje vieren
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wordt een verhoogde knallende kurken aangelegenheid met liters bubbels![]()
en in het geval van Vlarp volop Hips momenten
Volgend jaar belastingen aftrekkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Handige datum![]()
Kun je wel Oud en Nieuw /nieuwjaar in je stulpje vieren
Oh nee!! Wat nu!?! Een heel weekend geen Fokquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef Steve het volgende:
Nieuwe servers & verhuizen, downtime aankomend weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |