Ik heb geen klussers in de familie (hell, ik heb niet eens contact met de rest van m'n familie) en in m'n vriendenkringquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:33 schreef Baltar het volgende:
Daar weet je vast wel iemand voor die dat met alle plezier voor je wilt komen doen
dan moet je het toch met een Pool doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen klussers in de familie (hell, ik heb niet eens contact met de rest van m'n familie) en in m'n vriendenkring
Ik val niet op Polenquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
dan moet je het toch met een Pool doen
Ik zit op m'n werkquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar afbestellen?
[ afbeelding ]
Het plaatje is wel zichtbaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
Afleveradres was niet op je werk hoor
Nee, maar tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is toch niets expliciet zichtbaar?
Nou dan, je mag er best na kijken. En als we hard genoeg doorposten, zitten we zo op een volgende pagina en is het Pooltje niet meer te zienquote:
Vlarp is wel obstinaat vandaagquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou dan, je mag er best na kijken. En als we hard genoeg doorposten, zitten we zo op een volgende pagina en is het Pooltje niet meer te zien
wacht! Vals alarm!quote:
onee, klonen en verwarring allomquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
wacht! Vals alarm!
Hij heeft alleen het plaatje van een kennis van mij gejat en als avatar gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |