OOOOooooooooooooOOOOOOOOOooooh. Nelly the elephant... etc.quote:
Blijft leuk Broerquote:Op woensdag 25 november 2009 02:18 schreef broer het volgende:
God, de Toy Dolls. Dat is echt een heel leven geleden, zeg!
Zo verdrietig ben ik niet hoor.quote:
Ik was twee jaar geleden op een festival waar ze speelden. Drie nummers heb ik het volgehouden, toen ben ik weggelopen. Het was me te flauw en puberaal.quote:
Jij bent zo een kloon van Sig.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Ja![]()
[ afbeelding ]
Niet teveel headbangen btw.
Ik ken geen Sig hoorquote:
Ik heb in het algemeen geen tijd meer.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:07 schreef Lamon. het volgende:
Hebben we hier nu eindelijk de juiste combi tussen niet te verstild, maar toch geen sc gevonden eigenlijk?
Het is ouderwets langzaam, maar toch met regelmatiger postgedrag.
Ik zie het persoonlijk wel zitten zo.
Druk zijn is een zwaktebod.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb in het algemeen geen tijd meer.
ff pissen.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Druk zijn is een zwaktebod.
Daar doen we niet aan.
Je was toch niet aan het daten met dat blonde mokkel, hè.quote:
Dat was morgen pas, maar ik heb het afgezegd in een dronken bui, omdat ze vaag deed op msn..quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je was toch niet aan het daten met dat blonde mokkel, hè.
quote:
Internetsites, het is de toekomst voor iets oudere mensen, die niet meer in dancings komen enzo, en niet echt op willekeurige kroegtypes vallen.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:31 schreef Min-e het volgende:
Dacht ik mensen te hebben gevonden die nog wakker waren. Gaan ze slapen.
Ja hoorquote:
De hardnekkigste het eerstquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:11 schreef Stali het volgende:
*grijns*
Min-e is de boel hier aan het opvoeden.
Ik als eerste. En dat zit dan in je bloed qua Fokken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij gym werd ik ook altijd als laatste gekozen.
Ik vrij snel, terwijl ik helemaal niet goed was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij gym werd ik ook altijd als laatste gekozen.
Weltrustenquote:Op vrijdag 27 november 2009 02:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik als eerste. En dat zit dan in je bloed qua Fokken.
Ga zo wel liggen dus alvast weltrusten
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik als eerste. En dat zit dan in je bloed qua Fokken.
Ga zo wel liggen dus alvast weltrusten
Doen, want dat kunnen ze prima gebruiken hier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
WeltrustenWe gaan wel een andere keer verder.
![]()
Stali, vrees dat ik hier nog wel wat werk te verzetten heb.
Welterusten, Lamon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vrij snel, terwijl ik helemaal niet goed was.
Vriendjespolitiek was het.
Kleine stapjes...quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Doen, want dat kunnen ze prima gebruiken hier.
Slaap lekker, Min-e..
Leef fijn, sig000.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah daar kan ik iets mee, dood overkomt iedereen , heb me altijd afgevraagd of dat wel een straf is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |