Welterusten, Lamon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vrij snel, terwijl ik helemaal niet goed was.
Vriendjespolitiek was het.
Kleine stapjes...quote:Op vrijdag 27 november 2009 02:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Doen, want dat kunnen ze prima gebruiken hier.
Slaap lekker, Min-e..
Leef fijn, sig000.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah daar kan ik iets mee, dood overkomt iedereen , heb me altijd afgevraagd of dat wel een straf is?
NNeeee, semi-bikkels. Dus we zijn bijna bikkels.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees welkom.
Tis natuurlijk een beetje een nepbikkelreeks, dat begrijp je zovast al.
Die Nederlandse G(GGGG) is ook echt niet om aan te horen trouwens.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Snoop Dog zegt: GGGgggiel, how da fuck you spell that shit.![]()
![]()
Nepbikkels dus.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:36 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
NNeeee, semi-bikkels. Dus we zijn bijna bikkels.
Het is een bikkelreeks met een hoop nepperts bedoel jequote:Op zaterdag 28 november 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees welkom.
Tis natuurlijk een beetje een nepbikkelreeks, dat begrijp je zovast al.
Nee, zelfs dat niet eens.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een bikkelreeks met een hoop nepperts bedoel je
Wij zijn gewoon teveel met ons zelf bezig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:40 schreef Stali het volgende:
Overigens post ik hier altijd graag hoor. Maar niemand vindt me lief.
Right.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon teveel met ons zelf bezig.
Yvonne vind je vast wel lief.
Zatte kloten bin nie goe.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:52 schreef sig000 het volgende:
Kutzooi, kan het bikkeltopic niet vinden met de zatte kloten.
Lief niet, wel beetje aardig soms.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:40 schreef Stali het volgende:
Overigens post ik hier altijd graag hoor. Maar niemand vindt me lief.
Jij bent te goed.quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lief niet, wel beetje aardig soms.
Nein. Ik heb mijn vinger in de dijk dus posten gaat moeilijk.quote:
Ik heb hem weer op.quote:Op zondag 29 november 2009 02:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Two lost souls swimming in the same bowl.
Oke, enjoy.quote:Op zondag 29 november 2009 02:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nein. Ik heb mijn vinger in de dijk dus posten gaat moeilijk.
Ja, effe een paar uurtjes met een paar goeie vrienden in een buurtkroeg, was tofquote:Op zondag 29 november 2009 02:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Oke, enjoy..
En Remlof, ik heb bier, wijn, whisky, wodka.
Leuke avond gehad?
Zo mag ik het horen.quote:Op zondag 29 november 2009 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, effe een paar uurtjes met een paar goeie vrienden in een buurtkroeg, was tof
Goed dat je het zegt, ik moet nog mijn laptop checkenquote:Op zondag 29 november 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik lig al boven in mn bed op dat kuttige mini-laptopje te tikken, zonder muis, omdat ik die altijd vergeet mee naar boven te nemen, dus verwacht van mij niet veel meer..
Godver, Lamon, wat is er met jou gebeurd man....quote:Op zondag 29 november 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik lig al boven in mn bed op dat kuttige mini-laptopje te tikken, zonder muis, omdat ik die altijd vergeet mee naar boven te nemen, dus verwacht van mij niet veel meer..
Mijn lap is ter reparatie dus ik lig precies zo in bed te neuzelen. Wel met koptelefoon en soms denk ik zelfs dat ik erg goed kan zingen.quote:Op zondag 29 november 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Jij ging Dexter kijken of niet.quote:Op zondag 29 november 2009 02:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Godver, Lamon, wat is er met jou gebeurd man....
Mooi idd.quote:Op zondag 29 november 2009 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Erg gaaf, wmb tegen kotsen aan.
Zal morgen die andere koptelefoon zoeken.
Nee, ik vind het achteraf gezien helemaal niets om eerlijk te zijn, maar ja, ik moet hem af en toe gebruiken, om mijn aankoop te rechtvaardigen.quote:Op zondag 29 november 2009 02:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Mijn lap is ter reparatie dus ik lig precies zo in bed te neuzelen. Wel met koptelefoon en soms denk ik zelfs dat ik erg goed kan zingen..
Maar dat went wel rap zo'n klein schermpje he?
PS. Sig000 is de enige echte nachtbraker he.
Lost, Heroes season 1 (daarna werd het kut) en ik ben nu nog steeds The Big Bang Theory aan het upcatchen met een paar afleveringen per nacht, hilarischquote:Op zondag 29 november 2009 02:43 schreef Q.E.D. het volgende:
remlof, welke series vind jij leuk?![]()
[/nieuwsgierig]
Ik heb van Lost de pilot gezien. Was leukquote:Op zondag 29 november 2009 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Lost, Heroes season 1 (daarna werd het kut) en ik ben nu nog steeds The Big Bang Theory aan het upcatchen met een paar afleveringen per nacht, hilarisch
Ik ook.quote:Op zondag 29 november 2009 02:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Dacht het nummer al in echo te horen.
Heroes heb ik ook gedownload.quote:Op zondag 29 november 2009 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Lost, Heroes season 1 (daarna werd het kut) en ik ben nu nog steeds The Big Bang Theory aan het upcatchen met een paar afleveringen per nacht, hilarisch
Het grijze gebied tussen goed en kwaad en het omgaan met krachten die je opgelegd en weer afgenomen worden. Het is een ding..quote:
Dexter hoor ik steeds vaker, maar ik heb geen idee wat het isquote:Op zondag 29 november 2009 02:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Heroes heb ik ook gedownload.
Ben er nog niet aan begonnen, is het niet te zweverig=
Wat vind je van Dexter=
PS. damn, leestekens werken vaak niet goed op deze minilap.= is vraagteken uiteraard.
Iets met moorden. Vaagheid. Dan kijk ik nog liever Law & Order.quote:Op zondag 29 november 2009 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dexter hoor ik steeds vaker, maar ik heb geen idee wat het is
Waar gaat het over, is het een comedy of een serie met een plot?
Nah, da's niet m'n ding, ik heb genoeg Derrick en Tatort gezienquote:Op zondag 29 november 2009 02:59 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Iets met moorden. Vaagheid. Dan kijk ik nog liever Law & Order.
Zoals Dexter?quote:Op zondag 29 november 2009 02:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het grijze gebied tussen goed en kwaad en het omgaan met krachten die je opgelegd en weer afgenomen worden. Het is een ding..
Stali heeft er ene, zij adapts redelijk daaraan toch, als die andere nu gerepareerd is krijg ik die oude lap van haar, geloof ik.quote:En ik trek die mini-laptop echt nbiet meer, dus weltrusten allen.
Derrick en Tatort.quote:Op zondag 29 november 2009 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, da's niet m'n ding, ik heb genoeg Derrick en Tatort gezien
Ik sliep net al en wilde scoren met mijn linker been in een droom terwijk ik puur rechts ben. il schrok wakkier van m'n eigen geweld en realiseerde me dat ik honger heb. Heb een heerlijke garnalen salade op net met veel groenten en fruit en pijn boom pitjes.quote:Op zondag 29 november 2009 02:35 schreef Lamon. het volgende:
Dexter is een goeie serie hoor, een collega verwees me ernaar, een serie die in 2006 begon in de US en momenteel in het vierde season is. Echt wel goed, dit terwijl ik echt geen serie mens ben. De laatste series die ik goed vond waren The Onedin Line en Sil de Strandjutter, zeg maar.quote:Op zondag 29 november 2009 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sliep net al en wilde scoren met mijn linker been in een droom terwijk ik puur rechts ben. il schrok wakkier van m'n eigen geweld en realiseerde me dat ik honger heb. Heb een heerlijke garnalen salade op net met veel groenten en fruit en pijn boom pitjes.
Nu zit ik weer te Fokken en zelfs te MSN met iemand van 17 die me zei dat ie 17 was georden ik wist niet eens of het een meisje of jongen was. Gelukkig een jongen anders kunnen ze je overal van beschuldigen
Hoezo kunnen ze jou van niets beschuldigen als het ene jongen van 17 is, dude.quote:Op zondag 29 november 2009 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sliep net al en wilde scoren met mijn linker been in een droom terwijk ik puur rechts ben. il schrok wakkier van m'n eigen geweld en realiseerde me dat ik honger heb. Heb een heerlijke garnalen salade op net met veel groenten en fruit en pijn boom pitjes.
Nu zit ik weer te Fokken en zelfs te MSN met iemand van 17 die me zei dat ie 17 was georden ik wist niet eens of het een meisje of jongen was. Gelukkig een jongen anders kunnen ze je overal van beschuldigen
Je kent Tong nietquote:Op zondag 29 november 2009 03:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo kunnen ze jou van niets beschuldigen als het ene jongen van 17 is, dude.
Serie met plot.quote:Op zondag 29 november 2009 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Dexter nog booit gezien, maar het gaat toch over een seriemoordenaar, die andere moorden helpt op te lossen? Het concept klinkt een beetje gejat van Silence of the lambs, maar wel cool.quote:Op zondag 29 november 2009 03:02 schreef Ryan3 het volgende:
Zoals Dexter?
Ik heb beneden 2 grote staan, maar wilde deze omdopen tot reis- en bedlaptop, maar ik ben toch geen fan achteraf gezien. ;oquote:Stali heeft er ene, zij adapts redelijk daaraan toch, als die andere nu gerepareerd is krijg ik die oude lap van haar, geloof ik.
Ok, ok, ik ben overtuigd, season 1 wordt nu gedownload is net besteld.quote:Op zondag 29 november 2009 03:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dexter is een goeie serie hoor, een collega verwees me ernaar, een serie die in 2006 begon in de US en momenteel in het vierde season is. Echt wel goed, dit terwijl ik echt geen serie mens ben. De laatste series die ik goed vond waren The Onedin Line en Sil de Strandjutter, zeg maar.
Mijn neefje van 9 is vandaaag kampioen gew\ordenquote:Op zondag 29 november 2009 03:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gelukkig niet dan.
Of is het je neefje of zo?
Waar is Min-e om de heren hier op te voeden -vraagteken-quote:Op zondag 29 november 2009 02:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het grijze gebied tussen goed en kwaad en het omgaan met krachten die je opgelegd en weer afgenomen worden. Het is een ding..
En ik trek die mini-laptop echt niet meer, dus weltrusten allen.
Doawnload het een keer Bestel het een keer zou ik zeggen, is echt de moeite waard.quote:Op zondag 29 november 2009 03:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb Dexter nog booit gezien, maar het gaat toch over een seriemoordenaar, die andere moorden helpt op te lossen? Het concept klinkt een beetje gejat van Silence of the lambs, maar wel cool.
[..]
Voor mij is zo'n kleine sws niets, heb te grote vingers en handen, ik ben 1 m 94, een reus dus.quote:Ik heb beneden 2 grote staan, maar wilde deze omdopen tot reis- en bedlaptop, maar ik ben toch geen fan achteraf gezien. ;o
Te veeleisend en te weinig geduld.
Mèn, hoezo msn je dan met een 17-jarige dude, laat Gia dit niet weten, die is minder ruimdenkend dan ik hoor.quote:Op zondag 29 november 2009 03:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn neefje van 9 is vandaaag kampioen gew\orden
Okee, laat het weten in dat topic in tvr hè.quote:Op zondag 29 november 2009 03:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ok, ik ben overtuigd, season 1 wordt nu gedownload is net besteld.
Dat is ook de reden waarom ik nooit chat.quote:Op zondag 29 november 2009 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Check.quote:Op zondag 29 november 2009 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, laat het weten in dat topic in tvr hè..
Iedereen voegt mij toe.quote:Op zondag 29 november 2009 03:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mèn, hoezo msn je dan met een 17-jarige dude, laat Gia dit niet weten, die is minder ruimdenkend dan ik hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |