Denk dat de meeste mensen niet bang zijn om te sterven eigenlijk. Je moet de risico's een beetje afwegen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:50 schreef The_Dean het volgende:
Ben niet bang om dood te gaan, maar heb er gewoon nog niet zo veel zin in
Heb jij geen dingen die je nog wil doen? Geen doelen meer die je wil bereiken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:08 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik maak me er zelf niet zo druk over... maar wil gewoon mensen om me heen niet met al die zooi en geregel opzadelen.
Als ik dood ga is dat waarschijnlijk mijn eigen stomme schuld en heb ik er geen last van, maar dat mijn ouders dan alles moeten regelen enzo, daar wil ik ze niet mee opzadelen.
Ja.quote:
Wth, wat ben ik dan, ik ben al zijn groupie.quote:
Zuchtquote:Van alle Nederlandse chocoladeletters is maar 15 procent met duurzaam geproduceerde cacao gemaakt. Dat zijn 3,5 miljoen letters op een totaal van circa 23 miljoen. Honderdduizenden kleine cacaoboeren zijn daar de dupe van, want zij ontvangen geen eerlijke prijs voor hun producten, stelt Oxfam Novib. De hulporganisatie begint daarom vandaag de campagne de Groene Sint om alle foute letters uit de winkels te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |