Ik zie alleen maar plakkertjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
@Jap
Check die tepels dan
[ afbeelding ]
Dr duimen zijn inderdaad ook wel creepy
*Kuch* Presentatie *kuch* projectgroep *kuch* boze groepsleden *kuch*quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
Hoogstaande, maak het af. Kom op, zet je er toe. Kun je in ieder geval lekker slapen vannacht en hoef je niet zo op tijd weer op.
Alleen van die stickers.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je weet wel dat ze daar een pak aan heeft wat alles plat maakt he.
GVD, dit topic had DOWN PIET moeten hetenquote:
Ja maar straks mis ik iets.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat doe je zelfmoet je niet meer posten vanaf 295 dumbass.
Stiekem doet hij gewoon een lapohuntje a la phpmystylequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat doe je zelfmoet je niet meer posten vanaf 295 dumbass.
Niemand was boos hoor. Wil je m'n cijfers weten voor m'n tentamens?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar plakkertjes
[..]
*Kuch* Presentatie *kuch* projectgroep *kuch* boze groepsleden *kuch*
[..]
Alleen van die stickers.
Nee hoor, ik vind het irritant die topics maken omdat ik nooit leuke titels heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stiekem doet hij gewoon een lapohuntje a la phpmystyle
Zeer nice alhoewel die introductie toch wel beter kon lijkt me?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand was boos hoor. Wil je m'n cijfers weten voor m'n tentamens?
Introduction International Business: 5,0
International Management: 6,3
History of Management: 7,9
English 1: 8,1
Dat zeg ik toch "Downpiet"quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het irritant die topics maken omdat ik nooit leuke titels heb.
Joah, maar ik kan ook niet meteen alles perfect doen hequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeer nice alhoewel die introductie toch wel beter kon lijkt me?
Heb je dat andere cijfer ook al terug, van die case?
Er was maar één vriendin in dezelfde outfitquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
BT haje pics van mooie chicks uit je klas met dezelfde outfit
Ik koop je vriendin dan wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
BT haje pics van mooie chicks uit je klas met dezelfde outfit
Je had er toch zo een die een deel van je eindcijfer zou bepalen? Die nog nageken moest worden laatst.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, maar ik kan ook niet meteen alles perfect doen hedat zou te ver gaan.
En welke case? Ik maak er dagelijks duizenden
!
[..]
Er was maar één vriendin in dezelfde outfit!
Ja daar heb ik er heel veel vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je had er toch zo een die een deel van je eindcijfer zou bepalen? Die nog nageken moest worden laatst.
Dat zal hem dan wel zijn, denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar heb ik er heel veel vanm'n Final Exam Case misschien? Die ging over Google. Maar daar heb ik nog niets van terug
!
Morgen moet ik drie dingen voor Nederlands inleverenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb overigens vandaag wel een één gehaald, ik was totaaal vergeten iets te maken!
En die is zeker nog lelijk ook enzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, maar ik kan ook niet meteen alles perfect doen hedat zou te ver gaan.
En welke case? Ik maak er dagelijks duizenden
!
[..]
Er was maar één vriendin in dezelfde outfit!
Neequote:Op dinsdag 17 november 2009 00:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
En die is zeker nog lelijk ook enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |