Het laatste stukje naar je huis over de stoep gefietst en een boete gehad? Respect! Een bekeuring gekregen van een laseragent op een industrieterrein om tien uur 's nachts omdat je daar 5 km/h te hard reed? Nog meer respect voor de politiequote:'Het instrument om het gezag te vergroten, is het schrijven van bonnen,' zei ze. Volgens de minister verwachten mensen die regels overtreden, dat ze een bon krijgen.
Die is een keer aangetikt door een stadsbus of niet?quote:
Wel 'n drunk driverquote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die is een keer aangetikt door een stadsbus of niet?
Ehhhh...quote:Op maandag 16 november 2009 23:03 schreef Murray het volgende:
Ik heb vorige week een boete van ¤ 240 gekregen omdat ik 700 meter zonder net over de aanganger reed.
En nu moet ik die boetefabriek gaan respecteren? Dat mens is gek.
Dat gebeurt er nou als je nooit krijgt.quote:
Geef toe, dat verdient toch wel respect voor de politie.quote:Op maandag 16 november 2009 23:03 schreef Murray het volgende:
Ik heb vorige week een boete van ¤ 240 gekregen omdat ik 700 meter zonder net over de aanganger reed.
En nu moet ik die boetefabriek gaan respecteren? Dat mens is gek.
Ter Horst ging natuurlijk gewoon zichzelf na: sinds juli 2006 zal zij wel wat meer respect voor de politie gekregen hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 22:55 schreef TNA het volgende:
Minister Ter Horst heeft dé oplossing bedacht in de strijd tegen het afnemende respect voor de politie: meer bonnen uitschrijven! Want wie een boete krijgt, krijgt direct respect voor de politie![]()
[..]
Het laatste stukje naar je huis over de stoep gefietst en een boete gehad? Respect! Een bekeuring gekregen van een laseragent op een industrieterrein om tien uur 's nachts omdat je daar 5 km/h te hard reed? Nog meer respect voor de politie
Klacht: Guusje ter Horst is een volslagen idioot die haar domste uitspraken continu weet te overtreffen
Ik denk dat je "respect" verwart met "bloedlust".quote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef Bob-B het volgende:
Respect krijgen ze alleen door vaker die knuppel te trekken en eerst slaan en dan te vragen, net zoals de guardia civil. Klinkt hard, maar veel landgenoten hebben het nodig. Helaas.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ter Horst ging natuurlijk gewoon zichzelf na: sinds juli 2006 zal zij wel wat meer respect voor de politie gekregen hebben.
Royal sadness.
Nee ik combineer angst met respect dat bepaalde groepjes hun gore tering muil houden zodra er politie is en gewoon doen wat er gezegd wordt en zich gedragen naar de letter van de wet. Zoals de meesten van ons doen. Als ze dat niet doen en agenten uitschelden (wat je vaak genoeg ziet als je twee van die lui langs een groepje hangjeugd ziet roepen) dat ze vervolgens een week vloeibaar kunnen vreten. Wellicht helpt dat meer dan een prent, die ze meestal toch niet krijgen. De enige die nu een boete krijgen zijn mensen die 5 km te hard rijden of net met een half wiel op de stoep staan. Nou nou, wat een tuig zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 23:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik denk dat je "respect" verwart met "bloedlust".
quote:Op maandag 16 november 2009 23:29 schreef ZangerRinus het volgende:
de politie disrestecperen dismetperen disrespe... disracepekt, despekt, dasspek... amaj
de politie niet waarderen
quote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Drinky het volgende:
Ik heb altijd het idee dat de politici van tegenwoordig van die types zijn die als kind erg gepest werden, omdat ze geen weet van de wereld hadden, en dus met een stel andere autisten een partij hebben opgericht. Deze autisten moeten dan het volk vertegenwoordigen terwijl deze autisten zelf helemaal geen besef hebben van de wereld, of wat er omheen speelt, of ze doen het louterweg om de mensen terug te pakken.
Dan heb je nog de bevolking, die uit 99,5% uit domme, onwetende kuddedieren bestaat, die alles zomaar slikken.
Breng ze bij elkaar en je hebt de sleutel tot een onsterfelijke kabinet autisten waar het volk altijd "boehoe huilie huilie roep roep" over doet maar nooit actie onderneemt omdat het teveel moeite kost.
Ben ik warm [ afbeelding ]?
Zoiets dan? 'Regels belemmeren hard optreden politie'quote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef Bob-B het volgende:
Respect krijgen ze alleen door vaker die knuppel te trekken en eerst slaan en dan te vragen, net zoals de guardia civil. Klinkt hard, maar veel landgenoten hebben het nodig. Helaas.
En, hoe vaak ben jij zelf al in actie gekomen? Vuige rebel!quote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef Drinky het volgende:
Ik heb altijd het idee dat de politici van tegenwoordig van die types zijn die als kind erg gepest werden, omdat ze geen weet van de wereld hadden, en dus met een stel andere autisten een partij hebben opgericht. Deze autisten moeten dan het volk vertegenwoordigen terwijl deze autisten zelf helemaal geen besef hebben van de wereld, of wat er omheen speelt, of ze doen het louterweg om de mensen terug te pakken.
Dan heb je nog de bevolking, die uit 99,5% uit domme, onwetende kuddedieren bestaat, die alles zomaar slikken.
Breng ze bij elkaar en je hebt de sleutel tot een onsterfelijke kabinet autisten waar het volk altijd "boehoe huilie huilie roep roep" over doet maar nooit actie onderneemt omdat het teveel moeite kost.
Ben ik warm [ afbeelding ]?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |