Er staat geen uitzending gemist op van dit programma !quote:Op maandag 23 november 2009 23:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
aflevering gemist op rtl.nl
en die hiranthi, doet me denken aan een ander meisje uit ANTM. iedereen vond haar prachtig, maar zij was onwijs onzeker en wilde ook haast niks doen.
wanneer gaat zij eruit? als beginnend model de boel een beetje ophouden...
Inderdaad! Als je model wilt worden ga je toch niet bij je allereerste opdracht al zo moeilijk, dat kun je toch niet maken!quote:Op maandag 23 november 2009 23:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
aflevering gemist op rtl.nl
en die hiranthi, doet me denken aan een ander meisje uit ANTM. iedereen vond haar prachtig, maar zij was onwijs onzeker en wilde ook haast niks doen.
wanneer gaat zij eruit? als beginnend model de boel een beetje ophouden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wat weg hebben van Janice Dickinson.
Op die foto wel een beetje inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind haar wat weg hebben van Janice Dickinson.
ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:31 schreef Moja het volgende:
Ze zijn bijna allemaal blond!
Vind ze eigenlijk een beetje tegenvallen qua uiterlijk.
Gelukkig maar, want bij gemiste uitzendingen kan ik 'm niet vinden. Ik begon al te twijfelen of 't wel uitgezonden was, er staat iets heel anders bij 20.30 afgelopen maandag...quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef Yenthe het volgende:
Zaterdag wordt dit herhaald, om 18.50. Volgens mij ook op RTL 5.
Nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zie het in de verste verte niet.
Dat wilde ik wetenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:25 schreef Yenthe het volgende:
Zaterdag wordt dit herhaald, om 18.50. Volgens mij ook op RTL 5.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |