abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74764607
Zit ik op de bank op m'n telefoon te fokken, lees ik gewoon n dikke spoiler in het Grey's Anatomy topic omdat spoilers t niet doen op je mobiel.

Hoe kan het nou dat zo'n groot forum geen normale
versie kan maken voor op je
mobiel? En begin niet over abbonementen want een heleboel sites zijn heel gebruiksvriendelijk op de telefoon, gratis. Hyves en nu.nl bieden zelfs prachtige Apps aan.

Dus, waarom blijft fok zo achter??
pi_74764639
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_74764650
Goed voor je.. Scheelt je weer een hoop minuten aan de serie zelf kijken.
De klaagbaak is een machine.
pi_74764658
Oja, als je het sixth sense topic gaat lezen: bruce willis is dood, dat jochie ziet namelijk dooien. Snappie.
pi_74764705
Kut voor je.
  maandag 16 november 2009 @ 22:12:27 #6
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_74764738
IK WIL REACTIES PLAATSEN OP DE FO VIA MIN IPOD!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_74764821
Verder mis ik posticons, usericons en n leesbare active topiclijst.
pi_74764868
Maar vind je het jaren-70 oranje en bruin niet mooi dan?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_74765062
FOK! is niet gemaakt voor mobiel, maar internet. Wees blij dat het kan.
pi_74765122
Ik vind die mobiele layout echt ideaal, mag mischien iets minimalistischer, maar echt geweldig voor op je mobiel
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74765179
Nouja daar zou ik nog mee kunnen leven als het op z'n minst normaal te gebruiken was!

Ben erg benieuwd waarom er (nog) niks aan gedaan wordt. De mensen achter Fok! hebben er toch baat bij als er veel gefokt wordt door n groot publiek? Het wordt nou niet echt aantrekkelijk gemaakt.
pi_74765241
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef karoltje het volgende:
Nouja daar zou ik nog mee kunnen leven als het op z'n minst normaal te gebruiken was!

Ben erg benieuwd waarom er (nog) niks aan gedaan wordt. De mensen achter Fok! hebben er toch baat bij als er veel gefokt wordt door n groot publiek? Het wordt nou niet echt aantrekkelijk gemaakt.
Mwoah. Hoe groter het publiek dat je bereikt hoe meer mongolen ertussen zitten.
pi_74765366
Izzie blijft leven!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74766703
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef zovty het volgende:

[..]

Mwoah. Hoe groter het publiek dat je bereikt hoe meer mongolen ertussen zitten.
Nou waarom dan überhaupt fok op je mobiel mogelijk maken? Als je 'klanten' tevreden houden blijkbaar niet belangrijk is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')