UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Ik had jouw nummer toch nog niet?quote:
Ik wel!quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik had jouw nummer toch nog niet?
Wat wil je er voor terug hebben?quote:
Paar biertjesquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat wil je er voor terug hebben?
What's up?quote:
Deal.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom wist ik dat Marko de LaPo zou hebben
Eens.quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef norich het volgende:
[..]
heb je die lelijke foute TT niet gezien
18 was die toch?quote:
Hej hem weerquote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
Herkenbaarquote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef norich het volgende:
Dit topic moet zo snel mogelijk volgespamd worden. Ik vind m'n naamtopic niet zo schön
batsen dan maar?quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef norich het volgende:
Dit topic moet zo snel mogelijk volgespamd worden. Ik vind m'n naamtopic niet zo schön
Is overleden aan leukemie.quote:
ik heb alleen 1quote:
Heb je vrijdagavond iets te doen dan?quote:
Nee, waar heb je die voor nodig?quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik had jouw nummer toch nog niet?
Werkenquote:Op maandag 16 november 2009 22:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heb je vrijdagavond iets te doen dan?
wat doe je morgen tegen de avond?quote:
Ik zit tot minstens half vijf op school. Wieso?quote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doe je morgen tegen de avond?
ik moet tot 1730 werken
batsenquote:Op maandag 16 november 2009 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit tot minstens half vijf op school. Wieso?
kijk zequote:
waar? kom ik na die tijd wel ophalenquote:
je werkt zelf ook niet meequote:
Vrouwenquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn hamster is vandaag overleden
Unamic. Heb je je motor al dan?quote:Op maandag 16 november 2009 22:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
waar? kom ik na die tijd wel ophalen
Gossiequote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor ¤ 2,50 heb je een nieuwequote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bhéééquote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Spamkop spamgeit, spamkop spamgeit, spammerdiekoooooooooop SPAAAAAAAMGEEEEEEEEIT!!!!!!!!!
quote:
ZESquote:
Het fenomeen gevoel is jou onbekend?quote:Op maandag 16 november 2009 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voor ¤ 2,50 heb je een nieuwe
schop hem, schop hemquote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het fenomeen gevoel is jou onbekend?
hap hap hapquote:Op maandag 16 november 2009 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het fenomeen gevoel is jou onbekend?
quote:
Heey Henrikequote:
doe ikquote:
he vedoriequote:
Klopt, maar een beetje respect voor Henrike mag wel.quote:Op maandag 16 november 2009 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe ik
ik vraag toch niet aan jou of je wil batsen
ook niet heel stiekum met 't vingertje in de poepert?quote:Op maandag 16 november 2009 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje respect voor Henrike mag wel.
Wat je allemaal met san uitspookt moet je zelf weten
Maar je blijft van HENRIKE AF JA BEGREPEN?
Gecondoleerd.quote:Op maandag 16 november 2009 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Neequote:Op maandag 16 november 2009 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook niet heel stiekum met 't vingertje in de poepert?
lijkt het wel opquote:Op maandag 16 november 2009 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo beschermt zijn vleeswaren?
he vedoriequote:
doot henig anquote:Op maandag 16 november 2009 23:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga maffen, hennige dingen enaan de dames!
ik doe wel rustig met d'r hoorquote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
LAAT MAAR,
PAK DR MAAR, HOE EN WAAR JE WILT!!!
ZEG MANNEN, HEB IK HIER NIKS OVER TE ZEGGENquote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe wel rustig met d'r hoor
quote:Op maandag 16 november 2009 23:39 schreef norich het volgende:
[..]
ZEG MANNEN, HEB IK HIER NIKS OVER TE ZEGGEN
ook wel goed hoorquote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, verder gaat t wel goed Wouter, metjou?
Jepquote:Op maandag 16 november 2009 23:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook wel goed hoor
je loopt nog steeds stage overdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 16 november 2009 23:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep
En nu ga ik naar bed, ik ben kapot.
Doeg lieverdjesslaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
eens even kijkenquote:
ging jij niet pittenquote:
helemaal afgebrand?quote:
beetje popi-jopi vanaf de mobiel hequote:
wat 'n kul oniequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje popi-jopi vanaf de mobiel he
dat kan ik ookquote:
Hoihoiquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:29 schreef Samzz het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga ER maar eens afkijken en me dan aankleden... Tjeeeeeezzzzzzzzzzz
Dat betekend dus lekker naar huis toe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef haakon het volgende:
godverdomme, kutrooster. vanaf 12 uur 5 tussenuren, dan nog 1 uur les
jij snapt hemquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:34 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Dat betekend dus lekker naar huis toe.
inotes van het Saxion bedoel je? zo ja, daar heb ik net nog gewoon op ingelogd hoorquote:
werkt prima inderdaad....quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inotes van het Saxion bedoel je? zo ja, daar heb ik net nog gewoon op ingelogd hoor
stond laatst op weblog van fok, vind hem wel tofquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeiemiddag!
Kennen jullie deze eigenlijk al?
neequote:Op dinsdag 17 november 2009 12:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeiemiddag!
Kennen jullie deze eigenlijk al?
hooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:23 schreef Samzz het volgende:
En op school. En ik ben misselijk. En ik verveel me. En, en, en...
Hoi
nou, bij mij werkt het bagger en heeft ook nooit goed gewerkt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inotes van het Saxion bedoel je? zo ja, daar heb ik net nog gewoon op ingelogd hoor
Nee IE... Hoogstends problemen dat de server er soms uitligt, verder werkt het altijd prima...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, bij mij werkt het bagger en heeft ook nooit goed gewerkt.
gebruik je ook FF dan?
nope, ik gebruik zowel thuis als op het werk IE...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, bij mij werkt het bagger en heeft ook nooit goed gewerkt.
gebruik je ook FF dan?
die server-problemen heb ik ook nooitquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee IE... Hoogstends problemen dat de server er soms uitligt, verder werkt het altijd prima...
hoezo?quote:
Ziektekosten omhoog, kilometerheffing, Balkenende die EU president word. Moet ik doorgaan?quote:
punt,quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziektekosten omhoog, kilometerheffing, Balkenende die EU president word. Moet ik doorgaan?
geen enkel probleem, gewoon inloggen en klaar is * ReMcOrEquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef rulerofdeath het volgende:
dan hebben jullie zeker ook geen problemen met het intranet
die loopt ook al zo lekker op FF omdat ze die voor IE gemaakt hebben. En laat IE zich nou eens niets van de standaarden aantrekken
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ziektekosten omhoog, kilometerheffing, Balkenende die EU president word. Moet ik doorgaan?
ik ben d'r niet over te spreken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik vind kmheffing een goed punt. Geen belasting meer, en aangezien ik niet zo veel rij betaal ik minder dan iemand die veel rijdt
Wacht maar tot je voor je werk of wat dan ook moet reizen. Het OV in Nederland is duur en de auto is vooralsnog makkelijker. Dus dan ben je dubbel de sjaak.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik vind kmheffing een goed punt. Geen belasting meer, en aangezien ik niet zo veel rij betaal ik minder dan iemand die veel rijdt
zal ik dan in januari even rondkijken voor een huisje daar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je voor je werk of wat dan ook moet reizen. Het OV in Nederland is duur en de auto is vooralsnog makkelijker. Dus dan ben je dubbel de sjaak.
Ik wil naar Australië of Nieuw-Zeeland, Amerika of Canada.
Dat is het hem juist, ze zouden eens naar de gewone man moeten luisteren. Die moet het immers allemaal betalen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
punt,
punt,
zal mij een worst wezen. vind Balkenende op zich best sympathiek. Denk je nou echt dat die mensen daar zich wat aantrekken van de gewone man?
Als je daar dan toch bent...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik dan in januari even rondkijken voor een huisje daar?
ik ben dan toch in Australië
ik zal eens kijken wat ik tegen komquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je daar dan toch bent...Ik wil iets farm-achtigs.
daar begint het wel op te lijken. leuk dat we als landen samen gaan werken, maar dit gaat de Hitler kant op.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, ze zouden eens naar de gewone man moeten luisteren. Die moet het immers allemaal betalen.
Dat Balkenende president word zal me worst wezen, dat Europa het nodig vind een president te hebben, dat gaat me te ver. We zijn Amerika niet.
Mijn verzekering is voor nu geloof ik nog hetzelfde gebleven... Maar ik vraag me af hoe lang dat nog gaat duren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef rulerofdeath het volgende:
zijn er trouwens nog mensen die met de nieuwe zorgverzekering goedkoper uit zijn dan in hun vorige situatie? (ziekenfonds of prticulier)
ik betaal nu al meer aan een basisverzekering dan dat ik toen voor m'n verzekering deed.
Dat dus. Europa wil op Amerika lijken, maar wij zijn heel anders dan dat land. Dus dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar begint het wel op te lijken. leuk dat we als landen samen gaan werken, maar dit gaat de Hitler kant op.
ein reich
ein volk
ein fuhrer.
in januari gaat de verzekering met iets van 20% omhoogquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn verzekering is voor nu geloof ik nog hetzelfde gebleven... Maar ik vraag me af hoe lang dat nog gaat duren.
Heerst er bij jullie hamster en ponygriep ofzo?quote:
Hij was oud. 35 jaar geworden en gewoon op.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heerst er bij jullie hamster en ponygriep ofzo?
Damn... Gecondoleerd !!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zag ineens een topic met de titel "Ein volk, ein reich, ein fuhrer" en ik wist gewoon gelijk dat dat er 1 van Wouter was
hmm, gecondoleerdquote:
Dat dus... Maar nederlanders zijn wel ontevreden, maar protesteren nooit echt...verhoging van de AOW leeftijd, km heffing, hoge OV prijzen, overvolle treinen/bussen, zorgstelsel, woningnood....... We zijn het eigenlijk nergens mee eens maar er echt wat aan doen, dat doet niemand.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben d'r niet over te spreken.
zoveel belasting hoef ik helemaal niet te betalen en ik denk dat je binnen 3 jaar op geen enkel vlak meer voordeel hebt behalve als je <500 km/jaar rijd
Kan ja. Deze pony was een bastaardje. En een schatjequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, gecondoleerd
maar dan leeft een pony nog aardig lang ofniet
Ahahaha... dat zou ik maar snel regelen dan... je krijgt een boete als je niet verzekerd bent, moet je met terugwerkende kracht alsnog betalen + 30% ofzo...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben volgens mij helemaal niet meer verzekerd!
Of er word gewoon niet naar geluisterdquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat dus... Maar nederlanders zijn wel ontevreden, maar protesteren nooit echt...verhoging van de AOW leeftijd, km heffing, hoge OV prijzen, overvolle treinen/bussen, zorgstelsel, woningnood....... We zijn het eigenlijk nergens mee eens maar er echt wat aan doen, dat doet niemand.
Serieus? Ik heb wel inboedelverzekering, alleen geen zorgverzekering volgens mij!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahahaha... dat zou ik maar snel regelen dan... je krijgt een boete als je niet verzekerd bent, moet je met terugwerkende kracht alsnog betalen + 30% ofzo...
wat moet ik doen dan? als ik een auto tegen de naald aan laat parkeren wordt ook iedereen verontwaardigdquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat dus... Maar nederlanders zijn wel ontevreden, maar protesteren nooit echt...verhoging van de AOW leeftijd, km heffing, hoge OV prijzen, overvolle treinen/bussen, zorgstelsel, woningnood....... We zijn het eigenlijk nergens mee eens maar er echt wat aan doen, dat doet niemand.
"oh ze luisteren niet" *klaag klaag tegen de buurvrouw* ach laat dan maar zitten...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of er word gewoon niet naar geluisterd
dat auto's in de fik steken enzo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
"oh ze luisteren niet" *klaag klaag tegen de buurvrouw* ach laat dan maar zitten...
je moet ze gewoon![]()
dwingen te luisteren... frankrijk is opzich nog niet eens een slecht voorbeeld nee
Gaat alleen op voor zorgverzekering... die moet je verplicht hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb wel inboedelverzekering, alleen geen zorgverzekering volgens mij!
bronquote:Verplichte verzekeringen
In Nederland is iedere burger verplicht zich te verzekeren tegen ziektekosten. Dat wil zeggen dat iedere burger minimaal een basisverzekering voor ziektekosten af moet sluiten. Daarnaast kan ieder burger er voor kiezen om een aanvullende verzekering af te sluiten. De basisverzekering omvat een standaardpakket van noodzakelijke zorg. De dekking van de basisverzekering wordt door de overheid vastgesteld. Hoe deze verder wordt ingevuld, wordt door de zorgverzekeraars zelf beslist. Denk bijvoorbeeld aan verschillen in eigen risico of zorg in natura versus vergoeding van gemaakte kosten.
In Nederland is het voor eigenaren van auto's verplicht om een wettelijke aansprakelijkheidsverzekering (WA-verzekering) af te sluiten. En bij het afsluiten van een hypotheek is het verplicht om een opstalverzekering af te sluiten.
Bronquote:Als u niet verzekerd bent voor de basisverzekering
Als u niet verzekerd bent, loopt u kans op een boete. De boete bedraagt 130 procent van de nominale premie voor de basisverzekering. U betaalt de boete voor elke maand dat u verzekerd had moeten zijn. De boete wordt over een maximum van vijf jaar berekend. Daarnaast moet u zelf de kosten betalen als u medische zorg nodig heeft terwijl u onverzekerd was. Kinderen krijgen geen boete als ze niet verzekerd zijn, maar u krijgt de medische kosten dan niet vergoed. U kunt bij het College voor Zorgverzekeringen (CVZ) in beroep gaan tegen de boete.
nee in een hoekje gaan zitten klagenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat auto's in de fik steken enzo?
bij de anwb/vvv. en misschien op punten waar je ook staatsloten en strippenkaarten kunt halen? (servicebalie van een supermarkt misschien?)quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:52 schreef haakon het volgende:
moi !
ik moet zo naar Almelo, cadeau halen voor m'n ma, waar kan ik iris cheques kopen ?
is goed. wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee in een hoekje gaan zitten klagen![]()
![]()
Massaal de straat op, protest indienen... etcetc... niet zeggen "ochhh ja maar die luisteren toch niet"
Als hij thuis overleden is, dan kan je hem laten ophalen door de Rendac. Dan moet je hem zelfs op laten halen. Het is namelijk verboden kadavers te begraven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat ik me nu ineens afvraag... Hoe krijg je je overleden pony nu weg?
Laat je hem optakelen? Kun / MAG je hem begraven in je tuin?
(dit is serieus trouwens)
oke ! de anwb winkel week wa te zittn. en anders maar een bon van Douglas, doet et altijd goed ;pquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij de anwb/vvv. en misschien op punten waar je ook staatsloten en strippenkaarten kunt halen? (servicebalie van een supermarkt misschien?)
tjoowquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef haakon het volgende:
[..]
oke ! de anwb winkel week wa te zittn. en anders maar een bon van Douglas, doet et altijd goed ;p
ik ga nu !
tot straks
Ja kost mij ook teveel tijd.... maar misschien maak ik ooit nog tijd... hahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:56 schreef rulerofdeath het volgende:
weet je waarom d'r weinig geprotesteerd wordt? omdat de normale mens overdag moet werken. en die linkse boomknuffelaars die toch niets te doen hebben, die hebben tijd zat om te protesteren.
tjah, dan ben je de snipperdagen ook nog wel een keer kwijtquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja kost mij ook teveel tijd.... maar misschien maak ik ooit nog tijd... hahaha
Je beschijving van de gemiddelde Nederlander is dus wel heel erg op jezelf van toepassing, hequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja kost mij ook teveel tijd.... maar misschien maak ik ooit nog tijd... hahaha
nou, ik heb anders vrij weinig van de crisis/recessie gemerktquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef Samzz het volgende:
Laten we de anarchie afroepen met met heel Nederland naar Den Haag trekken
Het is nu het goede moment, half Nederland is toch werkloos...
Ik ook hoor, maar als ik de mensen die ik bel hoor, staan ze allemaal aan het randje van faillisement...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik heb anders vrij weinig van de crisis/recessie gemerkt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon een keer met flink wat leu Den Haag bezetten, die ministers in de Tweede Kamer opsluiten en er pas uit laten als er dingen ernstig gaan veranderen. Ze zuigen ons op deze manier helemaal leeg. Men is het zat.
Revolutie!
Da's prima... wellicht vind jij dat km rijden een goed idee! Die mensen moeten er ook ergens zijn hequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
gaan jullie allemaal maar protesteren, werk ik wel gewoon door
ben ik ook niet, maar zodra de exacte bedragen van die 'taks' en van de ingezeteneheffing niet bekend zijn, kun je ook niet nagaan voor hoeveel mensen (voor welke groepen) het autorijden duurder gaat worden, voor welke het goedkoper wordt etc.etc.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Remco voorstander is van kilometerheffing
Dat vind jij dus ook redelijk, dat mensen die geen auto hebben straks meer moeten betalen om die kut auto's?quote:GRONINGEN - Het invoeren van een bewonersbelasting door provincies om het wegvallen van inkomsten uit de motorrijtuigenbelasting te compenseren is volstrekt redelijk.
Dat zegt Maarten Allers, directeur van het Centrum voor Onderzoek naar de Economie van de Lokale Overheden (Coelo), vandaag op bndestem.nl.
Onderzoeker Allers vindt het logisch dat provincies worden gecompenseerd als ze straks geen inkomsten binnen krijgen via de wegenbelasting. Ze zouden anders hun taken niet meer kunnen uitvoeren. Volgens Allers kan het invoeren van de nieuwe belasting tot heel wat protest leiden.,,Met het invoeren van een nieuwe belasting maak je jezelf natuurlijk niet populair. Ik verwacht dat het instellen van zo'n maatregel wordt doorgeschoven naar de kabinetsformatie."
Door de nieuwe belasting wordt het beloofde financiële voordeel van de kilometerheffing deels teniet gedaan. Bovendien moeten Nederlanders zonder auto straks mogelijk ook de nieuwe heffing betalen. (DHE)
ik zeg ook, dat ik de details van de regelingen die komen naast de pure kilometerheffing zelf eerst wil weten, voordat ik echt ga oordelen! vanzelfsprekend ben ik geen voorstander van iedereen belasten, ook de mensen zonder autoquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)ng-is-redelijk.dhtml
[..]
Dat vind jij dus ook redelijk, dat mensen die geen auto hebben straks meer moeten betalen om die kut auto's?
ik ben iets van 35 euro per kwartaal kwijt aan autobelastingquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ja dat rekeningrijden is echt voordelig voor de mensen die minder rijden....not
1000 km per maand (wat helemaal niet zoveel is) is 33,33 km per dag kost je al 67 euro waar je over het algemeen normaal met wegenbelasting zo'n 30 of 40 euro kwijt bent.
Gelukkig heb ik geen auto meer
tuurlijk. waarom zag ik dit al aankomen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)ng-is-redelijk.dhtml
[..]
Dat vind jij dus ook redelijk, dat mensen die geen auto hebben straks meer moeten betalen om die kut auto's?
Ach ja..en dan vragen ze zich af waarom zoveel mensen zwartwerken of de criminaliteit in gaan, want de "gewone man" leeft al om te werken i.p.v werken om te leven. Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tuurlijk. waarom zag ik dit al aankomen?
wanneer wordt het zo dat je daadwerkelijk minder gaat betalen, ipv dat een bepaalde groep alleen maar meer gaat betalen?
hoeveel van het loon zou eigenlijk naar de belasting afgeschreven worden?
ik moet zelf al bijna 42% van m'n stagevergoeding inleveren. Elk product dat ik koop zit btw op. Dat is ook weer 6 tot meestal 20%.
inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach ja..en dan vragen ze zich af waarom zoveel mensen zwartwerken of de criminaliteit in gaan, want de "gewone man" leeft al om te werken i.p.v werken om te leven. Gaat de goede kant op
eet smakelijkquote:
quote:
want je bent ingemaakt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef rulerofdeath het volgende:
jow lui
ik moet vaker met de wii oefenen
zoiets jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want je bent ingemaakt?
Jong Oranje op 2-0 door doelpunt van Wijnaldum
of heb je een spier verrekt tijdens het spelen?quote:
nee, dat nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of heb je een spier verrekt tijdens het spelen?
80e minuut, 2-1 door ff niet opletten achterin...
Machielquote:
goede zaakquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jong Heracles (koploper eerste divisie) met 6-3 gewonnen van Jong PSV (koploper eredivisie)![]()
Na 90 min 3-3, en na 120 min 6-3![]()
op de fitness?quote:
ja, en 70 gebenchtquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:21 schreef skippy22 het volgende:
Beroerd ik ben sinds 4 weken helemaal nuchter
en hoezo dan pas morgen de uitreiking?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Samzz het volgende:
Jeej, thuis.
Morgen propedeuse uitreiking. Eindelijk... Had m vorig jaar al binnen
Ik heb geen flauw idee. Vertraging of zo? Nou ja, ik heb m binnen en krijg m morgenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoezo dan pas morgen de uitreiking?
naja in ieder geval gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Vertraging of zo? Nou ja, ik heb m binnen en krijg m morgen
Bijnaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in een afkickkliniek geweest ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |