Mages zijn geniaal. Ik deal 60% van de damage van mn partyquote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn we weerIk ben net begonnen op een Elf Mage, speelt tot nu toe best tof, moet ik zeggen
Valt dan nog wel mee vind ik. Mijn Rogue zit nu op 45% van alle damage die mijn party heeft gedaan.quote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Silv het volgende:
Mages zijn geniaal. Ik deal 60% van de damage van mn party
Enige waar je rekening mee moet houden is dat je tank agro houdt en deze niet dood gaat.quote:Op maandag 16 november 2009 23:39 schreef Silv het volgende:
Net de Unbound quest gedaan. Was toch wel erg lastig![]()
Gelukkig wel dikke quest rewards.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Joa het was eigenlijk niet eens heel moeilijk, het duurde alleen erg lang, en k had redelijk wat potions moeten gebruiken omdat Wynne na een tijdje steeds geen mana meer hadquote:Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Enige waar je rekening mee moet houden is dat je tank agro houdt en deze niet dood gaat.![]()
De eerste keer ging hij direct op Wynne af. Net 10 seconden in het gevecht en ze lag al plat op de grond.![]()
De rewards zijn het meer dan waard om een aantal potions aan te verspillen.
Welke was dat dan, wat moest je doen? Heb die in quest window zien staan maar de naam zegt me niets meer.quote:Op maandag 16 november 2009 23:39 schreef Silv het volgende:
Net de Unbound quest gedaan. Was toch wel erg lastig![]()
Gelukkig wel dikke quest rewards.
SPOILER: begin van de gameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en in dat gebied zijn ook al gewoon meteen een stuk of 3 of 4 side quests te doen. Echt ongelofelijk! Hoeveel content past er wel niet op zo'n schijfje?![]()
Hoe bedoel je precies? Waar zit je vast?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:57 schreef ch0c0mel het volgende:
Ik zit vast bij die Weerwolf / Dalish Elf quest, welke keuze zal ik nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:12 schreef mirved het volgende:
[..]
Welke was dat dan, wat moest je doen? Heb die in quest window zien staan maar de naam zegt me niets meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |