Zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef alors het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog ga kijken, ik van iedereen dat het echt heel sneu was allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde van mijn avond, wat een anticlimax.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zonde van je tijd.
Samenvatting:
* Optreden van zangeres waarvan ik de naam alweer kwijt ben.
* Meiden showen eerste outfit
* Optreden van een meidengroep waarvan ik de naam alweer kwijt ben.
* Meiden showen tweede outfit (circus)
* 'spectaculair' optreden van Direct met nieuwe zangert (met vreselijk accent)
* Mieden showen derde outfit
* de uitslagVergeleken met dit was het programma in de tijd van Hollands next tap maddel met Yfke nog beter, en dat zegt een hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde van mijn avond, wat een anticlimax.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
Yfke was sowieso veel beter. Ik word echt stapelgek van dat geknipper van Daphne. Gisteren was ze echt bloednerveus, wat gezien haar status niet zou mogen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Vergeleken met dit was het programma in de tijd van Hollands next tap maddel met Yfke nog beter, en dat zegt een hoop
[..]
Zonde van je tijd.
Samenvatting:
* de uitslagOk, ik ben eruit. Ik ga het niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde van mijn avond, wat een anticlimax.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef Michellee het volgende:
Ik hoor net bij Boulevard, de uberstylist is ontslagen!
wtf? Mijn held! "Je kijkt alsof je anaal genomen wordt"quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef Michellee het volgende:
Ik wil detailsquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef Michellee het volgende:
Modebeestquote:
Stylist Bastiaan van Schaik weg bij Avant Garde
Bastiaan van Schaik heeft na jaren van trouwe dienst de burelen van modeblad Avant Garde verlaten. Bastiaan kon zich niet vinden in de nieuwe weg die het blad inslaat.
Afgelopen week heeft Bastiaan zijn taak als chef mode bij het tijdschrift neergelegd. Daphne Deckers, die samen met Bastiaan aan Benelux Next Top Model werkte, vertelt aan RTL Boulevard: “De nieuwe hoofdredactie van het blad heeft besloten een andere koers te varen, minder in de modehoek met meer andere dingen.” En daar kon het modebeest zich blijkbaar niet in vinden.
[..]
Zonde van je tijd.
Samenvatting:
* de uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde van mijn avond, wat een anticlimax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ROBODEMONS..................|:(
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Net gekeken. Het enige wat ik wil zeggen:.
Australia's Next Top Modelquote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Net even gekeken, toch maar. Wat ontzettend jammer dat Maxime niet won... Met wat (loop) training kon het nog heel wat worden.
Wat gaat RTL nu uitzenden op die plek? Ik hoop een buitenlandse Top Model...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat werkte die Daphne me op mijn zenuwen zeg.
Nou, dan had ze haar gebit ook eerst even moeten laten reconstrueren! Vond Rosalinde het beste "model" (van die drie dan heh), maar nou heb ik ook die poster van C&A in die abri's zien hangen en OOH MY GOD wat staat ze er lelijk op!! WTF. Maxime en Denise staan ongefocused op de achtergrond, en die stralen meer dan Roos op de voorgrond, scherp gefocused. How bizar, how bizar. Zal wel heel erg C&A zijn ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Net even gekeken, toch maar. Wat ontzettend jammer dat Maxime niet won... Met wat (loop) training kon het nog heel wat worden.
Wat gaat RTL nu uitzenden op die plek? Ik hoop een buitenlandse Top Model...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |