eens!quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb geen favorietNiet echt spannende of bijzondere dames
ik denk nog even over een favoriet, straks komen weinig-verhullende shots, dan kunnen we ze beter beoordelen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb geen favorietNiet echt spannende of bijzondere dames
Oh alleen maar dat die Melissa als een trucker liep, veel te lage hakken droeg en dat gelnagels echt niet kunnenquote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Inx het volgende:
Ik heb het even gemist omdat m'n zus belde. Wat zei Heidi allemaal?
Zij is zelf bekend geworden door een talentenjacht, verder nog wat looptips aan de meiden.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Inx het volgende:
Ik heb het even gemist omdat m'n zus belde. Wat zei Heidi allemaal?
Natuurlijk, anders zou het wel Bene Next Top Model heten.quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Charmian het volgende:
Zitten er eigenlijk ook meisjes uit Luxemburg bij???? ok worst tvp ever
Daten?quote:Op maandag 13 september 2010 21:27 schreef Inx het volgende:
Thanks
En, neeeeeeeeeeeeh, niet weer die geforceerde reclame voor die make-up.
En bléren omdat je je tieten moet laten zien, come on!
quote:
quote:
O, echt? Dat is dan wel heel gewaagd, dat ze iets anders opzetten. Vorige seizoenen bleven ze altijd steken bij die van American Beautyquote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef Verbal het volgende:
Sjonge, de editor heeft de soundtrack van The Green Mile ontdekt, hoor...
V.
Inderdaad een beetje bot. Maar het scheelt wel Daphne-minuten.quote:
Ja echt een kutfoto hebben ze gekozen, op de shoot was ze prachtigquote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is echt jammer.
Zij is jammer behalve haar ogen. Die zijn wel heel erg mooi!quote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is echt jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |