Hoeft toch niet live te zijn? En tsja, misschien was er een belangrijker/leuker programma in België op TVquote:Op maandag 16 november 2009 22:29 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Hoe kunnen die de uitslag nu een uur laten krijgen? Het was toch live?
Of denken de Belgen dat er een uur tijdsverschil tussen NL en Belgie zit?![]()
Maar dan was het dus niet live...? Dat heeft wel 1,5 uur in beeld gestaan...quote:Op maandag 16 november 2009 22:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Denk dat het vanmiddag opgenomen is?
Er stond wel de gehele uitzending 'live' in beeld. Maar zoals ik hierboven al door laat schemeren; ik heb er geen verstand van of dat dan ook echt live is...quote:Op maandag 16 november 2009 22:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hoeft toch niet live te zijn? En tsja, misschien was er een belangrijker/leuker programma in België op TV
Volgens mij vaak wel, 'live' betekent vaak gewoon 'vandaag'.quote:Op maandag 16 november 2009 22:31 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Maar dan was het dus niet live...? Dat heeft wel 1,5 uur in beeld gestaan...
Of is dat normaal in de televisiewereld?
Ah kijk. Dat verklaart het.quote:Op maandag 16 november 2009 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Volgens mij vaak wel, 'live' betekent vaak gewoon 'vandaag'.
Ozzies NTM is véél leuker, geloof mequote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef Tirza het volgende:
vanaf volgende week Australia's Next Top Model ipv America's Next Top Model? What the f*ck?
Ik denk dat die jury wel het een en ander aangewezen kregen van een hele delegatie achter de schermen en dat het dus niet van alleen die 5 muppets af hing. En bij ANTM hangt het wat dat betreft af van een vierkoppige jury, waaronder het meest labiele mens dat je ooit op tv zag (Tyra). Wat dat betreft vind ik het een goed idee dat er eindelijk geen hele sms-show aan deze finale verbonden zat maar de winnares gewoon gekozen werd door een vakkundige jury.quote:Op maandag 16 november 2009 23:30 schreef female81 het volgende:
Ik lees nu ook dat het van slechts vijf mensen af heeft gehangen (de jury).
Maakt het uit... Alles beter dan BNTMquote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef Tirza het volgende:
vanaf volgende week Australia's Next Top Model ipv America's Next Top Model? What the f*ck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |