abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 10:02:44 #26
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_75135550
Voor muurverf denk ik dat de voordelen van Trimetal te verwaarlozen is tov. Histor of Flexa.
Bij lak is het zeker wel de moeite waard om te investeren in professionele verf! Doordat het snel droogt heb je er minder stofjes op zitten, het blijft langer mooi en het verft mooier & beter dan bouwmarkt spul .
pi_75137988
nou als wij onze muren direct met dezelfde verf als het plafond gedaan hadden waren we goedkoper uitgeweest. 1 emmer van ¤100 vs. 3 emmers van ¤45

dus het bespaart geld, tijd EN moeite om het gewoon in 1 keer goed te doen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_75153712
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:22 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

bij ons zitten de volgende lagen op de muur:

• Knauf Fix&Finish
  • voorstrijk
  • latex
  • latex
  • latex

De laatste laag latex was pas echt dekkend

• Ow shit, ik hoop niet dat dit mij ook zal overkomen
    pi_75172119
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 18:55 schreef zoz het volgende:

[..]

Nieuwe varianten Histor Monodek
    Al in 2004 werd Histor Monodek door de consumentengids uitgeroepen tot beste koop. Histor Monodek dekt in één laag en is daarmee nog altijd favoriet onder consumenten als de nummer 1 in dekking onder de wit latex producten. Daarom breidt Histor het product ‘Monodek wit’ nu verder uit met de twee meest populaire wittinten: ‘gebroken wit’ (RAL 9010) en ‘warm wit’ (RAL 9001). Uit onderzoek van TNO blijkt dat de dekkingsscore van Histor Monodek in de hoogste van vier klassen valt volgens EN13300, bij een toepassing van 140ml/m2. De dekking wordt periodiek gecontroleerd door TNO.
    Wonen.nl
    pi_75172726
    nou ik heb dus in 2007 die Histor Monodek gebruikt en dat was dus mijn lijstje hierboven

er zit inderdaad wel een dichte laag op de muur na 1 keer, jammer is alleen dat je dwars door delen van die laag heen kan kijken

Flexa Powerdek is ook geen haar beter (of slechter daarentegen)
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
    pi_75999149
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 09:25 schreef Leipo666 het volgende:
    nou ik heb dus in 2007 die Histor Monodek gebruikt en dat was dus mijn lijstje hierboven

er zit inderdaad wel een dichte laag op de muur na 1 keer, jammer is alleen dat je dwars door delen van die laag heen kan kijken

Flexa Powerdek is ook geen haar beter (of slechter daarentegen)
    Ik ben nu net bezig met verhuizen naar een nieuwbouw appartement en heb Histor Monodek gebruikt. 1 laag voorstrijk en 1 laag Monodek was genoeg voor een mooi resultaat. Geen rare plekken gekregen op de muur. Ik heb nu zelfs een emmer van 12,5 ltr over
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')