Exact. In sommige gevallen kun je beter een duurder merk kopen. Duurdere verf dekt vaak beter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:13 schreef Shodan het volgende:
Het verschil zit em in de hoeveelheid 'deeltjes' per liter verf. Meer is beter, maar ook duurder. Het verschil in 1 keer klaar zijn of (vooral bij goedkoop bouwmarktspul) 3x moeten overschilderen. Bezuinig nooit op materiaal, die paar tientjes waar het uiteindelijk op neerkomt is de moeite niet waard.
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 23 november 2009 10:28 schreef Boadicea het volgende:
Dat was mij niet gelukt met de goedkopere merken denk ik..
als het van die GiBo blokken zijn wens ik je veel succes! kostte bij ons 3 lagen voordat je de naden er niet meer doorheen zag...... (en dat was dus zowel bij Histor monodek als bij Flexa powerdek het geval)quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:19 schreef zoz het volgende:
Ik heb net een hele zooi (40liter) Histor monodek gekocht. Ik ga het op nieuwbouw muren uitsmeren.
Hoop dat het wat wordt
Ik heb ook vier emmers praxis voorstrijk voor latex gehaald. Misschien helpt dat een beetjequote:Op vrijdag 27 november 2009 08:08 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als het van die GiBo blokken zijn wens ik je veel succes! kostte bij ons 3 lagen voordat je de naden er niet meer doorheen zag...... (en dat was dus zowel bij Histor monodek als bij Flexa powerdek het geval)
bij ons zitten de volgende lagen op de muur:quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik heb ook vier emmers praxis voorstrijk voor latex gehaald. Misschien helpt dat een beetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |