quote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef Aethereal het volgende:
Ik wacht op de tutorial van Michielos, ik ben nu namelijk een hele rustige jongen.
Misschien een optie om niet in bepaalde situaties terecht te komen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:55 schreef deepart het volgende:
En dan bedoel ik vecht skills.
Tegenwoordig is dat een must om een baas te zijn. Je MOET in het bezit zijn van:
- een paar snelle stoten
- een goede knie naar het hoofd techniek
Ook is het de laatste weken gebleken dat als je de voorgaande kwaliteiten bezit je eigenlijk toch niet meetelt als je:
- Niet minstens 2 vecht kampen hebt meegedaan.
Wel heel jammer dat ik dat niet bezit, helemaal omdat ik van nature bekent sta als een hele rustige jongen![]()
Is het mogelijk om alsnog ervaring en skills op te doen, en dan het liefste in zo'n kort mogelijke tijd?
Als je baas bent zijn mensen jaloers. Dat kan je niet voorkomenquote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Misschien een optie om niet in bepaalde situaties terecht te komen?
Te druk met vechtkampenquote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef Silv het volgende:
Ga bij michielos in de leer
Je ziet hem anders wel elke minuut een nieuw topic openen.quote:
Dat is onderdeel van zijn trainingquote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Silv het volgende:
[..]
Je ziet hem anders wel elke minuut een nieuw topic openen.
JOUW NICK!quote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef pedo-poes het volgende:
jij doet echt aan topic-spam in klb
Huphup TS naar mcdonalds!quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef kortsluiting87 het volgende:
Gewoon een natuurlijk overgewicht creëren voor jezelf en dan hoef je never nooit niet te knokken.
Wat is een vechtkamp? Waaraan moet een dergelijk kamp voldoen? Minimaal een maand in de oerwouden van Brasil surviven?quote:Op maandag 16 november 2009 20:55 schreef deepart het volgende:
En dan bedoel ik vecht skills.
Tegenwoordig is dat een must om een baas te zijn. Je MOET in het bezit zijn van:
- een paar snelle stoten
- een goede knie naar het hoofd techniek
Ook is het de laatste weken gebleken dat als je de voorgaande kwaliteiten bezit je eigenlijk toch niet meetelt als je:
- Niet minstens 2 vecht kampen hebt meegedaan.
Wel heel jammer dat ik dat niet bezit, helemaal omdat ik van nature bekent sta als een hele rustige jongen![]()
Is het mogelijk om alsnog ervaring en skills op te doen, en dan het liefste in zo'n kort mogelijke tijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |