Ja is allemaal heel leuk, maar als ik mijn vriendin niet meer kan horen door mijn buik gaat er iets niet goedquote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je honger hebt moet je naar de Mac, voor de frietjes en je cheeseburger.
Een restaurant is voor gezellig en knus en romantisch enzo. En onbekende delicatessen proeven.
Waar luister je nou liever naar, je eigen buikorkestje of het gekwek van je vriendin?quote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja is allemaal heel leuk, maar als ik mijn vriendin niet meer kan horen door mijn buik gaat er iets niet goed
Bende blind kul??quote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Patat bij een 3sterren restaurant?
quote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mijn menu voor deze hele dag;
- 6 boterhammen.
- Cup a soup
- Avond eten (Broccoli met de geilste saus en aardappen en vlees en sla)
- Broodje Bakpau
- 2 tosti's
- 2 worstenbroodjes
- Ijs
- Paar biertjes
- Paar bakken koffie
- Paar glazen fris
- Genoeg peuken![]()
Interessant.
Dat gaat echt lekker werken. Eerst je helemaal dik vreten en dan leven op een halve wortel per dag.quote:Op maandag 16 november 2009 23:28 schreef EdAtTheBar het volgende:
O ja, mijn menu voor vandaag:
2 boterhammen + 1 kopje koffie
Zakje wortels
Bord sla
(ja, ik ben op dieet)
Bull. Ik moet gewoon even een paar studiebierkilo's kwijt, geen 20. Het is niet zo dat ik nu structureel m'n stofwisseling verneuk.quote:Op maandag 16 november 2009 23:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat gaat echt lekker werken. Eerst je helemaal dik vreten en dan leven op een halve wortel per dag.
Zo werkt het niet. Kijk maar bij lif bij die dikkerdjes die weten er meer dan genoeg van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |