Nee, bovendien, ik zoek een band EN een albumtitel. Beide zijn generiek.quote:Op maandag 16 november 2009 23:06 schreef ScottTracy het volgende:
Queen?
Foei!quote:Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, bovendien, ik zoek een band EN een albumtitel. Beide zijn generiek.
Het is me zowaar gelukt een lastige vraag te verzinnen voor deze loze quiz
Goed genoeg. Ik zocht Girls - Album, maar deze voldoet ook.quote:Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef nightcowboy het volgende:
The Who - Who Are You?
Queen selftitled... ook lastig te vinden lijkt mequote:Op maandag 16 november 2009 23:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, bovendien, ik zoek een band EN een albumtitel. Beide zijn generiek.
Ahzo, was me niet duidelijk dat je dat bedoelde..quote:
Dat is een beetje het punt dat ik probeer te maken, ja.quote:Rare vragen krijg je in dit topic.
Ik ga voortaan plaatjes uitknippen en vervormenquote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef De_Hertog het volgende:
Onthoud dat er zoiets is als tineye.com, al was de voornaam even werk
Weet ik, daarom vroeg ik de voornaam ook.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef De_Hertog het volgende:
Onthoud dat er zoiets is als tineye.com, al was de voornaam even werk
Volgens mij heb je de goede te pakken, maar 'Duitse' impliceert voor mij 'uit Duitsland'. Bedoelde je dat? Zo nee, graag iets anders formuleren.quote:Op maandag 16 november 2009 23:52 schreef nightcowboy het volgende:
Is lid van een Duitse politieke partij.
Nou vooruitquote:Op maandag 16 november 2009 23:56 schreef nightcowboy het volgende:
Duitse politieke partij van Sibiu (Roemenie), de stad waar hij ook burgemeester is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |