Want anders was je nu meteen naar de winkel gerend om even snel een nieuwe te kopen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:02 schreef deepart het volgende:
er is namelijk geen avond winkel hier die laptops verkoopt
Of een nieuw schermquote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Want anders was je nu meteen naar de winkel gerend om even snel een nieuwe te kopen.
De gemiddelde laptop heeft inderdaad een VGA uitgang waar je een beeldscherm op aan kunt sluiten, ja.quote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef zkr600 het volgende:
[..]
je hebt dus een losmaakbare scherm op je laptop??
jaquote:Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef zkr600 het volgende:
[..]
je hebt dus een losmaakbare scherm op je laptop??
Kon je het scherm er ook al afhalen voordat de laptop viel?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kon je het scherm er ook al afhalen voordat de laptop viel?
Ja, tuurlijk. Waarom niet?quote:Op maandag 16 november 2009 20:04 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Want anders was je nu meteen naar de winkel gerend om even snel een nieuwe te kopen.
Gaat dat via Tim Kuik?quote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef MaddoxX het volgende:
kheb nog een scherm van een kapotte laptopoftie past is een 2e
![]()
of je m zelf kan monteren is een 3e![]()
![]()
trouwens is dat leuk werken zo als je scherm het maar half doet
tim kuik kan de kanker krijgen met de laptop die die nu heeft. ik hoop dat die in zn gezicht ontploft.quote:
krijg ik dat schermpje dan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:36 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
tim kuik kan de kanker krijgen met de laptop die die nu heeft. ik hoop dat die in zn gezicht ontploft.
Heb ik nietquote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef 3keernix het volgende:
Gebruik je tv als beeldscherm
Omdat alleen mongolen een dergelijke aankoop zo maar even in de eerste de beste winkel doen zonder eerst informatie erover te zoeken.quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Waarom niet?
Mischien is TS wel iemand die al eerder over een andere laptop heeft nagedacht.quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef mirved het volgende:
[..]
Omdat alleen mongolen een dergelijke aankoop zo maar even in de eerste de beste winkel doen zonder eerst informatie erover te zoeken.
Ach, een uurtje studie voor je naar de winkel rent. Het is sowieso verstandig om de markt in de gaten te houden. Alles gaat een keer kapot. Ik ben nou al naar een andere auto aan het kijken. Hij heeft net APK gehad, maar hij kan morgen tegen een boom staan.quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef mirved het volgende:
[..]
Omdat alleen mongolen een dergelijke aankoop zo maar even in de eerste de beste winkel doen zonder eerst informatie erover te zoeken.
Die kans is net zo groot als dat hier een bom valt. Maar ja, je kan er maar beter op voorbereid zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, een uurtje studie voor je naar de winkel rent. Het is sowieso verstandig om de markt in de gaten te houden. Alles gaat een keer kapot. Ik ben nou al naar een andere auto aan het kijken. Hij heeft net APK gehad, maar hij kan morgen tegen een boom staan.
Ik ben er al 2weken voor aan het kijken en wacht nog 2 maanden. 16januari komen dual core i7's nu zijn er al een paar i7 quad cores voor laptop maar dan zit je wel meteen al rond de 1200 euro. Maar er zijn nog niet echt 17inch met Blu ray speler en quadcore voor een redelijke prijs.quote:Op maandag 16 november 2009 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, een uurtje studie voor je naar de winkel rent. Het is sowieso verstandig om de markt in de gaten te houden. Alles gaat een keer kapot. Ik ben nou al naar een andere auto aan het kijken. Hij heeft net APK gehad, maar hij kan morgen tegen een boom staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |