Black Belt Mozilla heeft die gast. Ik zweer het je...quote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Feitosa het volgende:
Michielios was niet in de buurt om je te helpen.
Die had ze namelijk wel mores geleerd!!
Held.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef postmortum het volgende:
en ik begin naast deze auto dan ook lekker te hakken.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Feitosa het volgende:
Michielios was niet in de buurt om je te helpen?
Die had ze namelijk wel mores geleerd!!
ik moest serieus aan jouw denken bij deze achtervolgingquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Michielos het volgende:
klinkt me als muziek in de oren!
stuur ze maar langs dan breek ik hun knieschijven
vertel manquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik moest serieus aan jouw denken bij deze achtervolging
nou ik dacht michielos had zijn vechtskills nu gebruiktquote:
dat zeker maar gast.. jij bent toch van harde kern fortuna? die had je met je pink nog gehadquote:Op maandag 16 november 2009 19:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou ik dacht michielos had zijn vechtskills nu gebruikt
Eerlijk gezegd, toen ik de eerste twee zinnen las, dacht ik dat we een Michielos nabootser nu hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 19:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
nou ik dacht michielos had zijn vechtskills nu gebruikt
TS is duidelijk niet ver gekomenquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef SuperwormJim het volgende:
TS gaat een straatje om![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Aethereal het volgende:
Gaat die gewoon fftjes hakken, wat een held.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:50 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ts heeft waarschijnlijk een heel sarcastisch hoofd.
Picsquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Rechterbal het volgende:
Hoax. In Sittard wonen geen gabbers. Enkel emo's en negers.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Rechterbal het volgende:
Hoax. In Sittard wonen geen gabbers. Enkel emo's en negers.
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef postmortum het volgende:
begin naast deze auto dan ook lekker te hakken.
EN hij had zijn reefteef niet bij zich...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Je vergaat er de typische " Heeeeuuhhh heuheuhheuh! " bij te joelen. En een matje te dragen.
En slippers met witte sokken.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef postmortum het volgende:
beste medefokker,
hier het vervolg
ik was vandaag in het plaatselijke ziekenhuis , om mijn potentie te laten testen. Kom ik 1 van deze figuren tegen met een lonsdale , dus ik ga voor hem staan te hakken .
Wilt die gaan vechtenDus ik geef hem een klap en heb het op een rennen gezet
![]()
Mensen die willen vechten in ziekenhuis
Stoerquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef minibin het volgende:
ik ging ook es hakken tijdens de wiskundelesje had die kerel zn face moeten zien
![]()
dus ik roep:
hakken m'neer, hakken!
dus hij kijkt met een enorme WTF blik naar mij, en stuurt me eruit![]()
klacht: ik vind dat mensen tegenwoordig hakken te weinig waarderen
Je had ze ook op hun neus kunnen botsenquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef postmortum het volgende:
Beste medefok!kers,
Ik was gezellig aan het lopen in mijn mooie woonplaats , toen er een vw golf naast mij stopte. In deze VW golf zaten 2 jongens van een jaar of 18 met een petjes achterstevoren en de stoel op de ligstand. Vanuit de auto kwam keiharde housemuziek en ik begin naast deze auto dan ook lekker te hakken. Ik dacht dat dit wel gewaardeerd zou worden, niet dus. De 2 jongen dachten dat ik hun in de zeik zat te nemen en stapte uit en begonnen achter mij aan te rennen. Gelukkig ken ik alle zijstraatjes en ben ik dan ook gevlucht , zodat ik dit topic kon openen.
Klacht: mensen die mij achtervolgen , omdat ik sta te hakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |