lissabonquote:
aalstquote:
Nederzwalmquote:
Xativaquote:Op maandag 23 november 2009 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
weer een voetbal club, maar OK
Xamax ?
Napelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Ekselquote:
omg, okee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
laatste letter is beginletter volgende plaats (lepel-topic)
rio de janeiroquote:
Kievquote:
Albanyquote:
Ga even in een jury zitten ofzo, in al die topics in Men zit je de zaken te regelen als een overijverige verkeersagent.quote:
Jij post soms zo snel dat je zelfs je eigen post antwoord , maar je kijkt nooit terug of je wel of niet te laat bent ...quote:Op zondag 29 november 2009 16:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ga even in een jury zitten ofzo, in al die topics in Men zit je de zaken te regelen als een overijverige verkeersagent.
Ik vergeet wel eens terug te kijken, maar niet altijd, vaak wordt zo'n fout vanzelf weer hersteld.quote:Op zondag 29 november 2009 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij post soms zo snel dat je zelfs je eigen post antwoord , maar je kijkt nooit terug of je wel of niet te laat bent ...
Maakt ook niet echt uit maar deze laatste moet op de seconde na te laat zijn geweest en dat is dan wel weer vermeldenswaardigquote:Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens terug te kijken, maar niet altijd, vaak wordt zo'n fout vanzelf weer hersteld.
te laatquote:
Nagasakiquote:
naganoquote:Op maandag 30 november 2009 01:03 schreef donthate het volgende:
[..]
Edminton(geen gods idee waar het ligt maar weleens van gehoord)
Aalborgquote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Transselvenia(godverdomme kan em echt niet spellen maar die dus):p
tirolquote:
-ik had ene nederlandse stad gepost foutje-quote:
Sionquote:
goes is verkeerdquote:
New York ( boven Rio de janeiro)quote:
Tiranaquote:
Torontoquote:
Forum Opties | |
---|---|