Aye, maar dan heb je zeker iets moois, een materiële levenspartnerquote:Op maandag 14 december 2009 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Amerikaanse Stingray kost dan ook een klein vermogen
Ik ken twee Musicman-fanatici die er meerdere hebben. Eén van hen haalt ze ook zelf uit de USA. Neem je er twee mee, dan heb je het vliegticket er makkelijk uit.quote:Op maandag 14 december 2009 22:45 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Aye, maar dan heb je zeker iets moois, een materiële levenspartner![]()
Qua prijs zijn ze goed te doen als je ze 2ehands uit Amerika besteld(in Europa zijn ze bijna allemaal overpriced)
Contrabas spelen is trouwens heel goed voor je spel op de basgitaar. Als je een paar maandjes alleen maar op de contrabas speelt voelt je basgitaar daarna aan als een stuk speelgoed.quote:
Bluegrass en Jazz spelenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Best wel een veelzijdig instrument hoor als je Harry Emmery heet
Ben blij dat ik op die boomstammen niet kan spelen. Hoef ik niet te GASsenquote:Op maandag 14 december 2009 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Amerikaanse Stingray kost dan ook een klein vermogen
quote:Op maandag 14 december 2009 23:35 schreef Sautor het volgende:
Daar krijg je gewoon zin van om zelf versterker op max te zetten en te gaan knallen.
Dan kun je mooi GASsen op een Sterling, die hebben een dunnere halsquote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben blij dat ik op die boomstammen niet kan spelen. Hoef ik niet te GASsen.
Hmmz, ik vind Teen Town van Weather Report iets leuker.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is mijn all-time favoriete baspartij. Ook wel een aanstekelijk deuntje
Ik GAS gewoon niet op Music Mansquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Dan kun je mooi GASsen op een Sterling, die hebben een dunnere hals
Na 15 jaar ga ik nog steeds schuimbekken van Jaco "basterrorist" Pastoriusquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:04 schreef Raspb3rry het volgende:
[..]
Hmmz, ik vind Teen Town van Weather Report iets leuker.
Wel jammer dat het zo'n vervelende kerel was.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Na 15 jaar ga ik nog steeds schuimbekken van Jaco "basterrorist" Pastorius.
Wil je dan gelijk voor een amerikaanse gaan? Dan wordt het wel een duur grapje ja, maar ik heb laatst een redelijk goede mexicaanse Jazz op de kop getikt voor ongeveer 300, moet nog een keer goed afgesteld worden maar speelt als een zonnetje!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga voor de Jazz.. Heb daarstraks op een vette Ampeg gespeeld
... Word sparen
Als ik voor 300 een Fender kan vinden die naar mijn zin is doe ik hetquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
Wil je dan gelijk voor een amerikaanse gaan? Dan wordt het wel een duur grapje ja, maar ik heb laatst een redelijk goede mexicaanse Jazz op de kop getikt voor ongeveer 300, moet nog een keer goed afgesteld worden maar speelt als een zonnetje!
Geniaal die gast, elk liedje gooit hij er even een toffe solo doorheen. Heb ze een tijd terug in Leeuwarden gezien.quote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er bij. Hij is echt héél goed
Wauw, voor 300?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef Fentoozler het volgende:
Mijn basgitaar: Kleur is niet zo goed te zien, maar is donker rood, een tintje donkerder dan walnut.. Trots als een pauw![]()
[ afbeelding ]
Wat je niet op de foto ziet overigens is wat kleine lak beschadigingen op de achter en onder kant, dit doet wel wat van de prijs af. Daarnaast ook niet vergeten dat het mexicaanse is en dat hij nog een keer goed afgesteld moet worden omdat hij best veel bespeeld is. Maar goed, 300 was mooi prijsje ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wauw, voor 300?
Heb je geluk mee gehad
Lakschade = mojoquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:03 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
Wat je niet op de foto ziet overigens is wat kleine lak beschadigingen op de achter en onder kant, dit doet wel wat van de prijs af. Daarnaast ook niet vergeten dat het mexicaanse is en dat hij nog een keer goed afgesteld moet worden omdat hij best veel bespeeld is. Maar goed, 300 was mooi prijsje ja!
Doe mij zomaar 300 euro, dan kom ik dichter bij een Fenderquote:
Dat is afhankelijk van je vraagprijs. Boven een bepaald bedrag (weet niet meer hoeveel) moet je betalen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Moet je trouwens betalen om op marktplaats te adverteren?
Ik kom niet boven de 130 euro denk ikquote:Op woensdag 16 december 2009 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je vraagprijs. Boven een bepaald bedrag (weet niet meer hoeveel) moet je betalen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
In de rubriek basgitaren of versterkers kost een advertentie 3 euro, zie ik net.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 december 2009 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
Straks mijn Orange Crush 35B ophalen!.
[ afbeelding ].
Verslag volgt.
Word je oefencombo zeker?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:36 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, hij is orange, schijnt erg luid te zijn voor zijn 35watt, schijnt lekker te grommen en het was best moeilijk om er aan te komen. Niemand heeft hem nog op voorraad. Mijn favo muziekwinkel heeft hem op moeten speuren via de importeur en gelukkig is dat gelukt. Binnen een week binnen.
Is dat zo'n kleine witte top? Zag ik bij feedback, was toch best schattigquote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik heb mijn versterker kapotgespeeld op repetitie, heb ondertussen een Orange Bass Terror gekocht. Met 500 watt zullen ze mij wel nietmeer verzuipen.
Onderweg met een Aguilar GS112, als 't bevalt koop ik er nog zo eentje en heb ik een mini- fullstack.
Denk dat ik toch wel op een 410 uitkom, 210's zijn zo ongelooflijk lastig te vinden van Ampeg.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef tony_clifton- het volgende:
Uiteindelijk vallen versterkers nog mee vind ik, die zijn qua formaat nog draagbaar. 'T probleem bij mij is dat ik absoluut geen 2x10 of meer zelf kan dragen (niet sterk genoeg, slecht voor de rug etc.).
Zo'n kleine topjes die stop je in een draagtas en die gooi je samen met je gitaar op je rug of om je schouder. Wel handig vind ik.
Uhu, discontinued....quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat ik toch wel op een 410 uitkom, 210's zijn zo ongelooflijk lastig te vinden van Ampeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |