Cliffquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef minutenman het volgende:
ben zelf niet zo'n Metallica fan en kijk niet veel naar Cliff. wel mag Metallica blij wezen met Trujillo als bassist.
Hij ziet er uit als een aap, loopt als een krab en speelt basgitaar, how awesome is that?quote:
Dat is zeker 56 awesomes waard!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:39 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Hij zit er uit als een aap, loopt als een krab en speelt basgitaar, how awesome is that?
Er is een filmpje waarin hij bewijst beter akoestisch gitaar te spelen dan Kirk en Jamesquote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef minutenman het volgende:
ben zelf niet zo'n Metallica fan en kijk niet veel naar Cliff. wel mag Metallica blij wezen met Trujillo als bassist.
http://www.filipino.net/video/video/&v=123709584349quote:Op woensdag 18 november 2009 19:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is een filmpje waarin hij bewijst beter akoestisch gitaar te spelen dan Kirk en James.
Daar reageer ik even op met een quote van Freek,quote:Op woensdag 18 november 2009 02:21 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een beetje jammer als John Myung 'm zou dragen
Verwond je niet aan je pols enzo. Neem wel regelmatig pauze. RSI (en CTS) is ook voor muzikanten een vloekquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:02 schreef Kvack het volgende:
Toonladders snappen is best wel tof eigenlijk![]()
Nu nog even uit mijn hoofd leren.![]()
Zit nu al sinds 10 uur vanochtend te bassen, met een pauze van een uur om mijn fiets te repareren
Thx, idd een goede tip. Ben ook veel baslijnen van liedjes aan het uitzoeken. dus ik speel niet continu. En wissel soms af met mijn gitaar om wat akkoorden uit te zoeken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Verwond je niet aan je pols enzo. Neem wel regelmatig pauze. RSI (en CTS) is ook voor muzikanten een vloek.
Awesome, maar na 2 minuten krijg je dit:quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:13 schreef Rechterbal het volgende:
Omg, ik wil dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |