Alembic Foundationquote:Op maandag 16 november 2009 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dan moet je de cursus gaan volgen
Klinkt goed, alleen zou ik je adviseren om met een metronoom mee te spelen, want je timing klinkt niet zo heel erg goed. En je noten ringen aardig door, klinkt het erg rommelig door. Wat is het eerste nummer ook alweer, klinkt me bekend, maar kan hem niet plaatsenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:26 schreef IkBenOzan het volgende:
Wat ik tot nu toe kan![]()
Niet haten niet haaaten![]()
![]()
En let niet op de laatste bassline van Hysteria
Gewoon zwart is ook primaquote:
Op mijn Alembic zaten maar 4 knoppen. Elementenkeuze, mastervolume, tone en een Q-switch. Door gebruik van de Q-switch gaat de toonregeling heel anders werken, het hoe of wat daarvan kunnen ze je bij Alembic ook niet vertellen, daar moet je gewoon wat uurtjes mee klooien.quote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel uur je moet studeren in de handleidingen voordat je de knoppen/schakelaars van de Jay Dee en de Alembic snapt
Volgens mij is dat Californication van RHCPquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen zou ik je adviseren om met een metronoom mee te spelen, want je timing klinkt niet zo heel erg goed. En je noten ringen aardig door, klinkt het erg rommelig door. Wat is het eerste nummer ook alweer, klinkt me bekend, maar kan hem niet plaatsen![]()
Ja dat is 'em inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:15 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Californication van RHCP
En probeer idd meer aan je timing te werken
Je speelt in het filmpje toch nog alles veel te langzaam, maar dat komt naarmate je meer oefent. Wat ik mij afvraag: waarom begin je met het oefenen van veel te moeilijke basslijnen? Waarom niet eerst oefenen met lijnen die voor beginners goed onder de knie te krijgen zijn en die oefenen tot je een gevoe voor timing en voor het instrument krijgt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ja dat is 'em inderdaadEn ik speelde alles wat sneller omdat ik het filmpje iets korter wilde houden
En ik maar denken dat ik alles behalve Hysteria te snel speelquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Je speelt in het filmpje toch nog alles veel te langzaam, maar dat komt naarmate je meer oefent. Wat ik mij afvraag: waarom begin je met het oefenen van veel te moeilijke basslijnen? Waarom niet eerst oefenen met lijnen die voor beginners goed onder de knie te krijgen zijn en die oefenen tot je een gevoe voor timing en voor het instrument krijgt?
We beuken ze omver met lage tonenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef Witchfynder het volgende:
Dat hoeft niet eens. Aantallen zeggen niks. Met 4 snaren behalen wij toch ook veel meer kwaliteit dan zij met 6?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |