Zou wel een geniaal idiote naam zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
Those Silversun Blood Red Dancing Shoes?.
Heb ik weer wat te googelen vanmiddag; ken deze bands niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay ik moet een bandje wat de combinatie is van Silversun Pickups, Blood Red Shoes en Those Dancing Days denk ik
Het moet wel je ding zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:27 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Heb ik weer wat te googelen vanmiddag; ken deze bands niet.
Neuh dat niet, maar als ze in de top 40 staan hebben ze toch wel eigen nummers?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht? Dat ik in zou vallen bij Kane ofzo?.
Ik zie het al; het staat wat onduidelijk omschreven. Ik had er coverband bij moeten zetten... sorry!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:16 schreef Sautor het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar als ze in de top 40 staan hebben ze toch wel eigen nummers?
Aaah okayquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Ik zie het al; het staat wat onduidelijk omschreven. Ik had er coverband bij moeten zetten... sorry!
Ik ga denk ik voor de Squier Classic Vibe Jazz.. Alleen die turtoise plaat vervangen voor een zwartequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef tony_clifton- het volgende:
Why not, zou ook zo denken
Ik zou graag een Road Worn Precision hebben btw... lijkt mij heerlijk niet naar krassen te moeten kijken en dat ding overal te kunnen neerleggen/gooien
Ik had eerst zowat geen uren, maar iemand kan heel veel niet die wel stond ingeplanned.. dus 80% van die uren overgenomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Sautor het volgende:
Ik ga ook even kijken of ik wat bij kan werken. Moet helaas ook nog (te) veel voor mijn studie doen, dus ik hoop dat ik niet in tijdnood ga komen. Vakantie is eigenlijk wel hard nodig om bij te komen (heb sinds zomervakantie al geen week meer gehad waarin ik echt lekker niets hoef te doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |