En daar ging je geloofwaardigheid..quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef deepart het volgende:
Vroeger was er altijd wel een leuk programma op de tv. Nu heb je van die opgepimpte kinder programma's en "teken"films. Geef mij terug mijn kindertijd
Echt jammer.
De grote mensen programma's zijn trouwens ook kut, met uitzondering van pauw en witteman en dwdd. Jensen is ook wel leuk zo op zijn tijd
Nazibloemquote:
Er was toch zo'n memory lane forum?quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef deepart het volgende:
Vroeger was er altijd wel een leuk programma op de tv. Nu heb je van die opgepimpte kinder programma's en "teken"films. Geef mij terug mijn kindertijd
Echt jammer.
De grote mensen programma's zijn trouwens ook kut, met uitzondering van pauw en witteman en dwdd. Jensen is ook wel leuk zo op zijn tijd
Te veel diepgang.quote:Op maandag 16 november 2009 19:04 schreef Banzaiaap het volgende:
TS, wat is er mis met prachtseries zoals
Jackass, Wildboyz, Pimp My Ride en Nitro Circus?
Ik word geweigerd aan de deur, moet je 30+ voor zijnquote:Op maandag 16 november 2009 19:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Er was toch zo'n memory lane forum?
Net goed!quote:Op maandag 16 november 2009 19:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik word geweigerd aan de deur, moet je 30+ voor zijn
nee, je iq moet > 30 zijnquote:Op maandag 16 november 2009 19:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik word geweigerd aan de deur, moet je 30+ voor zijn
Ja idd. Ik mis Telekids, Shin Chan, Lizzy McGuire, Beugelbekkie.quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef deepart het volgende:
Echt jammer.
quote:
"terrechte"quote:Op maandag 16 november 2009 19:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
TrueTerrechte klacht. Doe mij maar inspector gadget, MTV met Ray Cokes enzo...
Dat mag ik van Adelante mits ik dat in de KLB doequote:
Dvd.. telt dat ook?quote:Op maandag 16 november 2009 19:19 schreef Skonk het volgende:
Mensen die nu nog steeds (bijna 2010) TV kijken zijn echt [ afbeelding ]
Nee, DVD/Blu-ray/streamen/downloaden is allemaal oke, maar voor mensen die nog steeds kijken wat de falende tv zenders ze voorschotelen heb ik maar een smiley:quote:
fjiew ben ik toch niet helemaal :quote:Op maandag 16 november 2009 19:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, DVD/Blu-ray/streamen/downloaden is allemaal oke, maar voor mensen die nog steeds kijken wat de falende tv zenders ze voorschotelen heb ik maar een smiley:!
Lijkt me wel lastig journaal kijken op dvd. Loop je altijd achter de feiten aan.quote:Op maandag 16 november 2009 19:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, DVD/Blu-ray/streamen/downloaden is allemaal oke, maar voor mensen die nog steeds kijken wat de falende tv zenders ze voorschotelen heb ik maar een smiley:!
En wel fokken?quote:Op maandag 16 november 2009 19:52 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
ik kijk ook geen tv meertijdverspilling
Ja want dat kan je niet streamen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig journaal kijken op dvd. Loop je altijd achter de feiten aan.
Alle recht van spreken verspeeld.quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef deepart het volgende:
Jensen is ook wel leuk zo op zijn tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |