Hahahahahahahahahahahahhaahhahaahha!quote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef 3keernix het volgende:
Die mensen brengen je elke dag van A naar B, waarom klappen we dan niet als hij ons op onze bestemming heeft afgezet? Klappen is respectvol, dus waarom doen we dat dan niet?
Dat was mijn klacht eigenlijk
Want hij doet het vrijwillig voor jou? Of is het toevallig zijn werk?quote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef 3keernix het volgende:
Die mensen brengen je elke dag van A naar B, waarom klappen we dan niet als hij ons op onze bestemming heeft afgezet? Klappen is respectvol, dus waarom doen we dat dan niet?
Uuhm neequote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef 3keernix het volgende:
Jullie missen het moraal van mijn verhaalquote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
In de grote steden wordt vaak genoeg een chauffeur geklapt. Is dat niet meer dan genoeg? Nu wil je het landelijk instellen?
mongolquote:Op maandag 16 november 2009 17:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jullie missen het moraal van mijn verhaal
ik hoef geen ziekteverwensing naar mijn hoofdquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |