abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75283743
Ik doe op dit moment weinig. Ik kamp nog steeds met een kuitblessure. Ik verneem de spier nu niet meer en ik wil maandag eens voorzichtig lopen om te kijken hoe het gaat.
pi_75285329
Ik heb vanmorgen 3 keer 10 minuten gelopen met 2 minuten ertussen en de eerste 3 minuten van elke 10 minuten in een verhoogd tempo. Sjeeses, ik was kapot
Maar stiekem voelt het toch wel lekker

De eerstvolgende keer dat ik hardloop zal in het Olympisch Stadion zijn! yay
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_75294808
Het is op dit moment inderdaad niet echt weer waarbij veel mensen zeggen 'goh laat ik eens met hardlopen beginnen'.
Maar dat gebeurt vast in de lente wel weer.

Zullen we anders gewoon het hele topic met users leeggooien, op de users die in het afgelopen topic hebben gepost, na?
pi_75294910
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef dyna18 het volgende:
Zullen we anders gewoon het hele topic met users leeggooien, op de users die in het afgelopen topic hebben gepost, na?
Met een tekstje eronder: "Degenen die (weer) bezig zijn met hardlopen, kunnen uiteraard (weer) toegevoegd worden" ofzo. Lijkt me prima.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_75296344
Vanavond weer een les achter de rug. Ik vind het nog steeds niet echt leuk. Ik ben moe na afloop.
Maar toch binnen een minuut of 5/10 is het leed alweer geleden.

Even wat anders: ik had weer dat na 23 minuten er iets fysieks gebeurt. Mijn hartslag daalt naar 150 (gemiddeld) mijn spieren worden slapper, mijn lichaam verslapt, ontspant en begint te tintelen. Aan de ene kant wel ontspannen, aan de andere kant, met die slappige benen loopt het wat vreemd.
Maar tegelijk loop ik ook heel regelmatig.

Wat IS dit in vredesnaam, het is echt opvallend en ook meetbaar in hartslag en tempo.
pi_75311955
Jack, ik heb geen flauw idee wat het is.
Wil alleen even zeggen dat het bij mij lekker gaat. Gister les 9 gelopen en ik hield de 5 minuten makkelijk vol.
Vind het jammer dat we dan nu weer een week kleinere stukjes gaan lopen.
Mn tempo gaat er ook op vooruit, loop nu 8km/u dus hoop dat dat geleidelijk nog iets sneller wordt.
Moet wel uitkijken voor shinsplints, heb een flauwe pijn in mn scheenbenen, maar wel heel de tijd. Erg irritant.

Voor de nieuwe op, ik wil wel even de wiki aanpassen als de mensen die nog lopen even hun gegevens pm-en.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_75312675
Rond het middaguur weer een heerlijke sessie gehad
pi_75313942
Net m'n startnummer en chip opgehaald. Woohoo
pi_75314046
6,5 km gelopen wat een feest
pi_75315469
Foutje..
Wilde de nieuwe op checken in preview...maar de preview kwam niet
pi_75317564
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Net m'n startnummer en chip opgehaald. Woohoo
Veel succes morgen Spijkerbroek!
Ben benieuwd welke tijd je gaat lopen...

Vanmorgen zelf in de regen gelopen met de loopgroep... gelukkig was bijna iedereen er, maar het begin was verre van leuk. Als je eenmaal warm bent gaat het wel, maar om er heen te gaan... pffff
pi_75332288
Hardlopen in de regen is echt

Sint kwam gister en ik kreeg 2 paar hardloopsokken en 1 paar winter bike sokken...Weet iemand of die bike sokken lekker zijn om te rennen? Er zit een soort van verstevigde ribbel op de wreef, dus ben bang dat dit gaat irriteren...
  zondag 6 december 2009 @ 13:48:21 #163
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75335858
Yahooooo!!!

Evy serie één uitgelopen vandaag! Les 27 vandaag was de laatste. 32 minuten en 5450 meter!
Het lopen ging lekker, en de mijn conditie is door Evy echt verbeterd! Echt fijn om te merken hoe je in 10 weken zo vooruit kan gaan! Nu ga ik verder in de Evy serie naar 10 km. De trainingen worden langer (richting het uur) en het weer wordt kouder
Ik zit er wel een beetje over te denken om de intensiteit in de winter wat omlaag te gooien. Nu liep ik meestal 3 keer per week, en ik zit eraan te denken om naar twee keer per week te gaan.
Ik moet wel eind maart 12 km kunnen lopen voor de circuitrun, maar als ik Evy serie twee kan (die gaat naar 10 km in een uur), kan ik dat vast ook wel
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_75335966
goed zeg

heb net les 17 gelopen van evy 1. in de regen ging lekker, volgende week les 18 (ah eng! )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75336206
Goed bezig, casper

Vanmorgen de Olympisch Stadionloop gelopen. Zelf geklokte tijd: 31 minuten 40 seconden. Officiële tijd volgt, maar zal niet zoveel anders zijn
Ik had wat moeite met mijn juiste tempo vinden in het begin. Eerste km deed ik in 6 minuut 50.
8,7 km/u dus. Daarna kwam ik beter in mijn tempo en heb de rest in gemiddeld 9,7 km/u gelopen. Dat is ook ongeveer mijn normale trainingstempo.
Conclusie: ik moet nog leren meteen in mijn tempo te komen, dan komt de 30 minutengrens toch wel fijn dichtbij
pi_75337415
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed bezig, casper

Vanmorgen de Olympisch Stadionloop gelopen. Zelf geklokte tijd: 31 minuten 40 seconden. Officiële tijd volgt, maar zal niet zoveel anders zijn
Ik had wat moeite met mijn juiste tempo vinden in het begin. Eerste km deed ik in 6 minuut 50.
8,7 km/u dus. Daarna kwam ik beter in mijn tempo en heb de rest in gemiddeld 9,7 km/u gelopen. Dat is ook ongeveer mijn normale trainingstempo.
Conclusie: ik moet nog leren meteen in mijn tempo te komen, dan komt de 30 minutengrens toch wel fijn dichtbij
Prima tijd toch voor de eerste wedstrijd. Hoe was het verder, is het ook nog een beetje leuk?
pi_75337644
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:40 schreef BeeJee78 het volgende:
Prima tijd toch voor de eerste wedstrijd. Hoe was het verder, is het ook nog een beetje leuk?
Vind ik ook, maar ik weet dat ik harder kan
yeey, motivatie voor de volgende keer

Ja, het was gezellig! Cheerleaders erbij, leuke muziek, beetje gelul van de organisator
En een fijne motiverende atmosfeer; niet alleen door de mensen, maar ook door de (bijna voelbare) historie die er hangt in het Olympisch Stadion. Tijdens het lopen regende het niet, maar toen ik net over de finish kwam, begon het te regenen. Dat was wat minder leuk, maar toch even rustig mijn cooling down gedaan, tas opgehaald, gedronken e.d. Ondertussen lekker rondkijken naar anderen. En daarna op de fiets naar huis (10 minuutjes ) om daar lekker te douchen.

PS: bij het verlaten van het stadion (dus toen ik naar huis ging), kwam er nog een vrouw (langzaam) rennend het stadion binnen. Dat was dus 10-15 minuten nadat ik gefinished was. Even blijven staan en geapplaudiseerd Respect voor haar!
  zondag 6 december 2009 @ 14:57:34 #168
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_75337849
Netjets Spijkerbroek!

Leuk, zo'n eerste wedstrijd. Ik heb me voor mijn eerste wedstrijd opgegeven voor de Zandvoort Circuitrun, maar misschien ga ik ook nog aan de kleine 8km meedoen van de midwintermarathon in Apeldoorn.
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_75338575
Voor de volledigheid:
Officiële tijd: 31 minuten 43 seconden.
  zondag 6 december 2009 @ 17:55:28 #170
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75342722
Vandaag eindelijk hardloopschoenen, lange broeken, shirtjes, truitjes en regenrenjas gekocht.
Portemonnee leeg, maar helemaal klaar voor les 16 strakjes.

Erg benieuwd of ik inderdaad bij het lopen iets merk van de schoenen, geen lichamelijke klachten of problemen gehad met mijn andere schoenen (tennis), maar zoveel gelezen en gehoord dat goeie schoenen veel schelen, dat ik wel erg nieuwsgierig ben.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75345907
Succes drijfhout.
Geef je schoenen wat gedult, die moeten ook ingelopen worden
pi_75345937
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:57 schreef caspervc het volgende:
Netjets Spijkerbroek!

Leuk, zo'n eerste wedstrijd. Ik heb me voor mijn eerste wedstrijd opgegeven voor de Zandvoort Circuitrun, maar misschien ga ik ook nog aan de kleine 8km meedoen van de midwintermarathon in Apeldoorn.
Wanneer is die? Ik ben nog op zoek naar een leuke 7,5km loop (die dan mijn 1e prestatieloop wordt).
pi_75346287
De midwintermarathon in Apeldoorn is op 21-02-2010 en de Zanvoort Circuitrun op 28-03-2010.
Op http://www.inschrijven.nl kan je alle hardloopwedstrijden vinden
  zondag 6 december 2009 @ 20:13:17 #174
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_75346826
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:55 schreef drijfhout het volgende:
Vandaag eindelijk hardloopschoenen, lange broeken, shirtjes, truitjes en regenrenjas gekocht.
Portemonnee leeg, maar helemaal klaar voor les 16 strakjes.

Erg benieuwd of ik inderdaad bij het lopen iets merk van de schoenen, geen lichamelijke klachten of problemen gehad met mijn andere schoenen (tennis), maar zoveel gelezen en gehoord dat goeie schoenen veel schelen, dat ik wel erg nieuwsgierig ben.
En hoe bevallen je schoenen?

Ik heb vorig jaar weleens gepost hier en ik loop nog steeds. Helaas door wat lichamelijke onzin wat minder de laatste tijd en bij slecht weer niet meer buiten. Maar ik hoop dat ik dat wel weer kan doen binnenkort. Maar even een vraag over schoenen. Hoe lang doen jullie gemiddeld met jullie schoenen? Mijn schoenen zijn nu na drie kwart jaar stuk maar waren duur (vond ik) en ik vraag me af of dat normaal is?
pi_75347359
Ik ben nu bezig met m'n 2e paar schoenen (sinds augustus). Het eerste paar is volledig afgetrapt. Het tweede begint ook al mankementen te vertonen. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik beide paren, voordat ik ermee ging hardlopen, al af en toe gebruikte in het dagelijkse leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')