Met een tekstje eronder: "Degenen die (weer) bezig zijn met hardlopen, kunnen uiteraard (weer) toegevoegd worden" ofzo. Lijkt me prima.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:58 schreef dyna18 het volgende:
Zullen we anders gewoon het hele topic met users leeggooien, op de users die in het afgelopen topic hebben gepost, na?
Veel succes morgen Spijkerbroek!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Net m'n startnummer en chip opgehaald. Woohoo
Prima tijd toch voor de eerste wedstrijd. Hoe was het verder, is het ook nog een beetje leuk?quote:Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed bezig, casper
Vanmorgen de Olympisch Stadionloop gelopen. Zelf geklokte tijd: 31 minuten 40 seconden. Officiële tijd volgt, maar zal niet zoveel anders zijn
Ik had wat moeite met mijn juiste tempo vinden in het begin. Eerste km deed ik in 6 minuut 50.
8,7 km/u dus. Daarna kwam ik beter in mijn tempo en heb de rest in gemiddeld 9,7 km/u gelopen. Dat is ook ongeveer mijn normale trainingstempo.
Conclusie: ik moet nog leren meteen in mijn tempo te komen, dan komt de 30 minutengrens toch wel fijn dichtbij
Vind ik ook, maar ik weet dat ik harder kanquote:Op zondag 6 december 2009 14:40 schreef BeeJee78 het volgende:
Prima tijd toch voor de eerste wedstrijd. Hoe was het verder, is het ook nog een beetje leuk?
Wanneer is die? Ik ben nog op zoek naar een leuke 7,5km loop (die dan mijn 1e prestatieloop wordt).quote:Op zondag 6 december 2009 14:57 schreef caspervc het volgende:
Netjets Spijkerbroek!
Leuk, zo'n eerste wedstrijd. Ik heb me voor mijn eerste wedstrijd opgegeven voor de Zandvoort Circuitrun, maar misschien ga ik ook nog aan de kleine 8km meedoen van de midwintermarathon in Apeldoorn.
En hoe bevallen je schoenen?quote:Op zondag 6 december 2009 17:55 schreef drijfhout het volgende:
Vandaag eindelijk hardloopschoenen, lange broeken, shirtjes, truitjes en regenrenjas gekocht.
Portemonnee leeg, maar helemaal klaar voor les 16 strakjes.
Erg benieuwd of ik inderdaad bij het lopen iets merk van de schoenen, geen lichamelijke klachten of problemen gehad met mijn andere schoenen (tennis), maar zoveel gelezen en gehoord dat goeie schoenen veel schelen, dat ik wel erg nieuwsgierig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |