Life's a bitch and so are you?quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tja.
Mijn filosofie: Life's a bitch, and then you die.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zegt een vriend van mij ook vaak (en nu ik ook wel eens...
)
Hey hey hey heyquote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Life's a bitch and so are you?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
Als je heel goed kijkt, kun je jou naakt met een camera zien staan in de reflectie van de schaal
dat is niet lief!quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Life's a bitch and so are you?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is niet lief!![]()
Geen pm voor jou...
quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Herhaling
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Dank u
Vrouwen, geef ze een paar borsten en ze hebben meteen machtquote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is niet lief!![]()
Geen pm voor jou...
quote:Op maandag 16 november 2009 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrouwen, geef ze een paar borsten en ze hebben meteen macht
wil je ook een paar?quote:Op maandag 16 november 2009 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrouwen, geef ze een paar borsten en ze hebben meteen macht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je ook een paar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
afhakken en bouillon van trekkenquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je ook een paar?Das geen rommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu die van tombolafan en Erma nog in de PM en ik ben gelukkig![]()
Mijn wederhelftquote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij gedaan? of je wederhelft? want die heb ik dus juist niet...
Tja, jij wilde niet datenquote:Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inkoppertje: we zijn single...Niemand die je tegenhoudt/afleidt...
kijk, dat bedoel ik dus...quote:
ho ho, wanneer heb ik dat gezegd???quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja, jij wilde niet datennu niet komen zeuren he
Oh gatsie, das idd niet leuk. Fijn dat je nog terecht kan! En idd, gewoon zitten en vreten, verder hoef je niet teveel te doen met de feestdagenquote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
afhakken en bouillon van trekken![]()
nee, ik heb ene vrij pijnlijke ingegroeide teennagel waar ik al weer bijna een jaar mee loop
maar ik was mijn vorige afspraak vergeten, en ik was bang dat ik pas weer in 2010 terecht kon
maar er was nog plek voor kerst
sterker nog:quote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho, wanneer heb ik dat gezegd???
jij hebt niet meer gereageerd...quote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik heb nog tijd om * tombolafan in de gids bladert om te kijken wanneer californication uitgezonden wordt, schikt dat?
Ehm, hoezo?quote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef ElisaB het volgende:
Nog eenmaal voor de achterste rij:
[..]
ah bah... kan napoleon m niet wegpikken?quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
afhakken en bouillon van trekken![]()
nee, ik heb ene vrij pijnlijke ingegroeide teennagel waar ik al weer bijna een jaar mee loop
maar ik was mijn vorige afspraak vergeten, en ik was bang dat ik pas weer in 2010 terecht kon
maar er was nog plek voor kerst
Napoleonquote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah bah... kan napoleon m niet wegpikken?
yepquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn pizza was echt heeeeeeeeeeel erg lekker.
Hawaii van Casa di Mama.
Ik denk dat ik gewoon echt hele erge honger had![]()
Ynske, zijn al die weerspiegelingen op die kerstballen expres?
OEHHHHHHHHHH Subtle, klets je dáár maar eens uit!quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sterker nog:
[..]
jij hebt niet meer gereageerd...
avec marie-louise...quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
OEHHHHHHHHHH Subtle, klets je dáár maar eens uit!
*gaat er voor zitten, met popcorn*
zeker spontaan offline ineens...quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
OEHHHHHHHHHH Subtle, klets je dáár maar eens uit!
*gaat er voor zitten, met popcorn*
Die naam is zo leuk he.quote:
Wat is de inhoud?quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh en wáárom heb ik een PM van ene Skippy22 met als onderwerp 'roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'?
dat is t liedje he... en een parkiet hoort eigenlijk niet alleen...quote:
D'r komt nu een soort Vicky Pollard (ken je die?quote:
hahahaha, ja, echt leuk... Ik wil bijna weer parkieten...quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die naam is zo leuk he.
Ik zie het zwabber ook de hele tijd net zo roepen als in de reclame
nee die ken ik niet...quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r komt nu een soort Vicky Pollard (ken je die?) achtig antwoord denk ik.
Yeah but no but yeah but no but...
quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh en wáárom heb ik een PM van ene Skippy22 met als onderwerp 'roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'?
en waarom heb ik die niet?quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Omdat er in de PM staat 'Oh hoi Greysquote:
It was like yeah but Qwea did it and MrSublte was shagging someone up a wall behind the school and Greys stole his pants but like you know oh-oh spat in her face but I did like sooooo not do anthing , you are well mean!quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r komt nu een soort Vicky Pollard (ken je die?) achtig antwoord denk ik.
Yeah but no but yeah but no but...
oh ja, en dat is het enige dat er in staat???quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er in de PM staat 'Oh hoi Greys'.
En dat was wat raar geweest misschien als hij dat aan jou gestuurd had?(Ik weet écht niet waar ik dat aan te danken heb).
quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
It was like yeah but Qwea did it and MrSublte was shagging someone up a wall behind the school and Greys stole his pants but like you know oh-oh spat in her face but I did like sooooo not do anthing , you are well mean!
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!quote:Op maandag 16 november 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
Greys, weet jij hoe het met Baloe/Ing gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |