quote:Op maandag 16 november 2009 18:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Idd, heb echt te doen met die kerel MrSubtle![]()
k ren alquote:
Just checked. Maarquote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Herhaling
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Dank u
Hoe laat vanmorgen?quote:Op maandag 16 november 2009 18:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou gewoon: IEDEREEN EN HET BERICHT KOMT VAN MIJ!
Ik ben het illegale doorgeefluik en ik had vanmorgen een verzoekje in de PM
ik gok dat er iemand is die een geheime vraag heeft gesteld maar dat daar geen antwoord op is gekomen? Of andersom, iemand heeft zijn/haar lootje bijgewerkt en is bang dat dat niet gezien wordt?quote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Ik snap de vraag niet
'Verlanglijstje checken'
Kwart over de rand van het konijnenbolletjequote:
Belangrijke info, geheime berichten, moeilijke vragen... Van die dingenquote:Op maandag 16 november 2009 18:53 schreef nokwanda het volgende:
Just checked. Maar![]()
Wat zou er moeten zijn?
Jij koopt ook gewoon een kneuzen-boompje omdat het zielig isquote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Oh wie wil mijn kerstboom zien van twee jaar geleden?
Iedereen? Ah, fijn...
Dit krijg je dus als je samenwoont met iemand die kleurenblind is en de boom optuigt
Overigens, dat het boompje zelf zo scheef en lelijk is komt omdat ik hem zo zielig vond bij de Intratuin, niemand wilde hem omdat hij zo lelijk was
[ afbeelding ]
Owwww, wat ben je toch een heerlijk zacht eiquote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Iedereen? Ah, fijn...
Dit krijg je dus als je samenwoont met iemand die kleurenblind is en de boom optuigt
Overigens, dat het boompje zelf zo scheef en lelijk is komt omdat ik hem zo zielig vond bij de Intratuin, niemand wilde hem omdat hij zo lelijk was
[ afbeelding ]
HEEquote:
My kinda galquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik ken trouwens alleen maar stoute sinterklaasliedjes en ben een echte kinderverpester
die is inderdaad meesterlijk!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij koopt ook gewoon een kneuzen-boompje omdat het zielig is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt, hij was klein, scheef hóe je hem ook draaide, er staken hier en daar heel onlogisch lange takken uit.... Cutequote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwww, wat ben je toch een heerlijk zacht ei
Ik zou 'm ook genomen hebben
Die groene loungemand van Bink had ik toen nog niet, de indeling was toen nog andersquote:Op maandag 16 november 2009 18:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
HEEwaar stond de mand van Bink toen? Moest die schuiven omdat er een boom moest staan?
hahahaha ik ook... om te voorkomen dat ie weggegooid (quote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwww, wat ben je toch een heerlijk zacht ei
Ik zou 'm ook genomen hebben
Ja, ik ben graag een beetje mysterieusquote:Op maandag 16 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
Oh Elies, heb je degene waar het specifiek voor bedoeld is nog gezien hier de laatste dagen?
Want Memento-Mori is er bv heel weinig, als dit bericht voor haar bedoeld is van haar SS dan kan je haar dat misschien beter ook nog even PM-en. Ik noem maar een voorbeeld![]()
Want dan weten wij alsnog niets!
Superlief!quote:Op maandag 16 november 2009 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys, als t goed is hebbie morgen post.
Volgens mij heb ik er een gedicht bij gedaan, als het te grof is bij voorbaat al mn excuses, ik ben zo ver heen vanwege slaaptekort dat ik t echt niet meer weet allemaal![]()
Ja nou dat je ff niet vergeet dat ik wellicht niet helemaal toerekeningsvatbaar ben hequote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Superlief!
En voor het gedicht zal ik me vast schrap zetten dan
afkorting van me nick zusje.quote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam GB?
Ik heb gewoon simpele macaroni met saus uit een potje en verder opgeleukt met kruiden en knoflook en ui en paprika.....
Lekker heksentoetje toe
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:56 schreef quirina het volgende:
Oh kom maar eens kijken wat ik in mijn poentje vind.
Alles gekregen van die ouwe sint.
Een pop met vlechten in het haar
Die sint die maakt van alles klaar
Ook twee ballen in een net
De sint noemt mij een slet
Oh kom maar es kijken wat ik in me poentje vind
Alles gekregen van die ouwe sint.
Wat herpes en chlamydia..
En schurft en pest en een hernia
Vieze vlekke in me bed
Een letter van banket
quote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Iedereen? Ah, fijn...
[ afbeelding ]
HAHAHAHAquote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Oh en die onderste lampjes die blauw lijken, die gaven dus een Tsjernobyl-wit-achtig fel licht.
Heer G dacht dat het dezelfde kleur als de rest was
quote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
jeeej, vanmiddag ziekenhuis gebeld, en ze hebben dit jaar nog plek voor m'n teen![]()
wel op de dag voor kerst, dus dat word hinkelend de feestdagen in dit jaar
Ik ben op bladzijde 40 en ik heb hongerrrrrrrquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
jeeej, vanmiddag ziekenhuis gebeld, en ze hebben dit jaar nog plek voor m'n teen![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 19:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben op bladzijde 40 en ik heb hongerrrrrrr
Goed nieuws Zwabbert! En hinkelen met kerst is niet erg, je moet alleen gezapig kunnen eten en zittenquote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
Dat was het boompje van twee jaar geleden!quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Greys wat een godsgruwelijk lelijke rotboom , sorry![]()
En daar wil je xtra lang naar kijken????
![]()
Ik ben nu al benieuwd!quote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou dat je ff niet vergeet dat ik wellicht niet helemaal toerekeningsvatbaar ben he![]()
quote:
Bijna op blz 100, pizza zal wel klaar zijn iddquote:
Pizzaquote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijna op blz 100, pizza zal wel klaar zijn idd
mijn kerstkaart van vorig jaarquote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Iedereen? Ah, fijn...
[ afbeelding ]
Geen idee...quote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
Kan iemand me dit even uitleggen, want ik snap het niet meer...
Okay, ik zit dus op de bank, zalm staat in de oven... ruikt lekker, ik val om van de honger. Okay, so far duidelijk. Wat doe je in zulks geval? Juist, snoepen. Dus ik kijk in de snoepkast, en zie daar lekkere dropjes. Dus... doos met dropjes gaat mee naar de bank. En nu komt wat ik niet snap!!!! Let op he!!!
Dan WEET ik dus dat eigenlijk ALLEEN het allereerste dropje heeeeel lekker is. Daarna zit de smaak al in je mond, en word je alleen misselijk van drop als je er te veel van eet. Ik weet dit door jaaaaaren lange ervaring en oefening in het misselijk worden van drop... en TOCH ... TOCH eet ik dan nu weer gedachteloos het ene na het andere dropje
WAAROM... WAAAAAROOOOM TOCH?HELP ME DAN TOCH, WAAAROM MENSEN!!!
Wat is er mis met ons?quote:Op maandag 16 november 2009 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee...Dat had ik dus met het sint maarten snoep dat ik grotendeels zelf opgegeten heb...
Als je heel goed kijkt, kun je jou naakt met een camera zien staan in de reflectie van de schaalquote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn kerstkaart van vorig jaar
[ afbeelding ]
inkoppertje: we zijn single...quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt, kun je jou naakt met een camera zien staan in de reflectie van de schaal
jij gedaan? of je wederhelft? want die heb ik dus juist niet...quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
Mijn sintmaartensnoep ligt nog steeds achter slot ende grendel
Tja.quote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
Kan iemand me dit even uitleggen, want ik snap het niet meer...
Okay, ik zit dus op de bank, zalm staat in de oven... ruikt lekker, ik val om van de honger. Okay, so far duidelijk. Wat doe je in zulks geval? Juist, snoepen. Dus ik kijk in de snoepkast, en zie daar lekkere dropjes. Dus... doos met dropjes gaat mee naar de bank. En nu komt wat ik niet snap!!!! Let op he!!!
Dan WEET ik dus dat eigenlijk ALLEEN het allereerste dropje heeeeel lekker is. Daarna zit de smaak al in je mond, en word je alleen misselijk van drop als je er te veel van eet. Ik weet dit door jaaaaaren lange ervaring en oefening in het misselijk worden van drop... en TOCH ... TOCH eet ik dan nu weer gedachteloos het ene na het andere dropje
WAAROM... WAAAAAROOOOM TOCH?HELP ME DAN TOCH, WAAAROM MENSEN!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tja.
Mijn filosofie: Life's a bitch, and then you die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |