Nope, ik heb die dag verder niets opgenomen/gestort o.i.d.quote:Op maandag 16 november 2009 15:49 schreef Anne het volgende:
Geldautomaten in Nederland:
¤ 500,- bij geldautomaten van ABN AMRO.
¤ 250,- bij andere banken.
Heb je niet toevallig diezelfde dag al een klein bedrag opgenomen?
Bedankt voor de geruststelling.quote:Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef fruityloop het volgende:
Was er niet toevallig gesjoemeld met die automaat door skimmers oid? Dan willen ze ook nog wel eens preventief alle passen blokkeren die er de laatste 24h gebruikt zijn in die automaat.
Ik wou niet 10 minuten voor de automaat staan, wie weet zouden ze me dan aanzien voor een fraudeur.quote:Op maandag 16 november 2009 15:54 schreef Rewimo het volgende:
En als je nu een lager bedrag probeert, en dan morgen de rest? Dus 400 en 100 of zo. Dan weet je of het aan die limiet ligt.
Als dat het geval zou zijn dan zou de pas worden ingeslikt.quote:Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef fruityloop het volgende:
Was er niet toevallig gesjoemeld met die automaat door skimmers oid? Dan willen ze ook nog wel eens preventief alle passen blokkeren die er de laatste 24h gebruikt zijn in die automaat.
Ik roep hierbij iedereen op hun geld onmiddellijk van hun ABN rekening af te halen, zolang het nog kan!quote:
Ik weet vrijwel zeker dat het per rekening is. Maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef Anne het volgende:
Tussendoorvraag; weet iemand of een limiet per pas of per rekening geldt?
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 16 november 2009 16:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat het per rekening is. Maar pin me er niet op vast.
Limiet is altijd per pas (althans bij ABN), mag ook alleen voor de pashouder veranderd worden.quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef Anne het volgende:
Tussendoorvraag; weet iemand of een limiet per pas of per rekening geldt?
WTF is 'uitslikken'??quote:Op maandag 16 november 2009 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Daarna werd mijn pas automatisch uitgeslikt met de melding om het later nog een keer te proberen.
Bedankt voor je geweldige bijdrage aan dit topic. Je haalt het niveau prachtig omhoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Je zegt het nogal onomsluitend. Alsof dat met zekerheid kan worden vastgesteld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:26 schreef Cappy het volgende:
Mogelijke fraude of poging tot. Naar de bank met geldig ID. Telefonisch wordt je niet geholpen met die mogelijke melding.
Dat of je hebt een magneet langs je pas gehadquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zegt het nogal onomsluitend. Alsof dat met zekerheid kan worden vastgesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |