Ook, maar dan praat je nog met mensen in het Nederlands. Vergelijk het met WoW spelen.quote:
Nee, geef mij maar FPS en racing...quote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het jaren gespeeld. Was ik voor de zomer gestopt, begint hij nu weer te vragen of ik ff kan helpen. En ik doe dat met mijn gekke kop. Speel nu ook weer elke avond
Als we hier in de SC te weinig aandacht krijgen van je sms/bel ik je welquote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het jaren gespeeld. Was ik voor de zomer gestopt, begint hij nu weer te vragen of ik ff kan helpen. En ik doe dat met mijn gekke kop. Speel nu ook weer elke avond
Dan doe je toch iets verkeerdquote:
* Ezechielk heeft CoD:MW2 besteld. Snel weer van Diablo af denk ik zomaarquote:Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar FPS en racing...![]()
* 8108139dpths is nu helemaal into Trackmania Nations Forever...![]()
Je hebt m'n nummerquote:Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we hier in de SC te weinig aandacht krijgen van je sms/bel ik je wel
Jij de mijne ookquote:
Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar... heb CoD (de eerste) hier ook nog liggen, moet ik ook weer eens spelen, gaaf spel.quote:Op maandag 16 november 2009 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk heeft CoD:MW2 besteld. Snel weer van Diablo af denk ik zomaar
Trackmania is ook goed inderdaad.
quote:Op maandag 16 november 2009 17:35 schreef Ezechielk het volgende:
What the fuck. Willem was rondjes aan het rennen over de achterwand van zijn bak.
2quote:Op maandag 16 november 2009 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je toch echt nog wat RL vrienden hebt
Ik de 2e, de 4e ligt nog bij mijn ouders.quote:Op maandag 16 november 2009 17:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar... heb CoD (de eerste) hier ook nog liggen, moet ik ook weer eens spelen, gaaf spel.
quote:
Dat zag er echt heel stom uitquote:
Kersje!quote:
Vermoeid, verslaafd, maar verder primaquote:Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het met je vandaag?
ehm... nee.quote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kersje!![]()
![]()
![]()
En was je je belofte nou nog nagekomen vanochtend?
Vermoeid, niet verslaafd en eigenlijk niet heel goedquote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vermoeid, verslaafd, maar verder prima![]()
Met jou?
quote:
Hoezo niet heel goed?quote:Op maandag 16 november 2009 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vermoeid, niet verslaafd en eigenlijk niet heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |