Jup. Ajax heeft bij mij al een 18 jarige. Hij is al vet goed.quote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga in de winter weer op regentocht. Lekker alle clubs bijlangs.
Idd, al mijn scouts zijn alvast op jacht.quote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ga in de winter weer op regentocht. Lekker alle clubs bijlangs.
En nog steeds zo hard falen. Ik snap het niet .quote:Op maandag 16 november 2009 15:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik kreeg deze zomer btw 30 mil transferfunds als Ajax!
Heeft ie geen hoge pet van je op?quote:Op maandag 16 november 2009 15:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die kanker du Chatinier die disst me bij elk aankomende duel. Zeker dat ik zorg dat hij de sack gaat krijgen.
Dat doet ie bij mij dus ook steeds. Wat een lijer die Ton.quote:Op maandag 16 november 2009 15:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die kanker du Chatinier die disst me bij elk aankomende duel. Zeker dat ik zorg dat hij de sack gaat krijgen.
quote:
Ota pakt bij mij wel veel kaartenquote:Op maandag 16 november 2009 15:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Na 13 wedstrijden slechts 6 tegengoals![]()
![]()
.
Otamendi & Bottinelli.
Vaak straffen. Gaat aggresie omlaag.quote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ota pakt bij mij wel veel kaartenHij heeft al 3x rood gehad in zijn carriere bij mij
regenerated player. Een speler die door het spel wordt aangemaakt en in de jeugdopleiding komt, om te voorkomen dat er na 10 jaar alleen nog spelers van achterin de 20 bestaan.quote:
Bij mij juist niet. Vorig seizoen het hele seizoen slechts 4x geel en 0 rood.quote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ota pakt bij mij wel veel kaartenHij heeft al 3x rood gehad in zijn carriere bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |