LintuxCx! Ik lees nu pas je PM! Wat ben jij een ongelovelijk gave gast!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:01 schreef LintuxCx het volgende:
Hm, zijn de staanplaatsen nu wel echt op?
Ging toch wel rap dan, terwijl er in Dublin na twee dagen nog steeds staanplaatsen over zijn.

Hah, geen probleem.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:18 schreef TJLinden het volgende:
LintuxCx! Ik lees nu pas je PM! Wat ben jij een ongelovelijk gave gast!
Ik ben er dan wel zelf nog in geslaagd kaarten te regelen, maar ik stel je aanbod enorm op prijs!![]()
Duizendmaal dank!

Oké, ben ik nog op tijd geweest voor een zitticket. Beter dat dan nietsquote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
Beide avonden Antwerpen zijn helemaal uitverkocht nu.

Het is niet voor niks "Roger Waters, The Wall" en geen "Pink Floyd, The Wall"quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:25 schreef Gert het volgende:
Best een heftige beslissing voor me, heb met de muispijl op de knop "bestellen" gestaan, maar ik heb besloten geen tickets te gaan kopen. Dave Kilminster die Comfortably Numb "doet", ene Robbie Wyckoff die de stukken van Gilmour inzingt.. nee, ik houd het wel bij het album. En ga weer naar Waters kijken als hij ooit nog met een niéuwe plaat gaat toeren.
Er zijn overigens nog prima zitplaatsen verkrijgbaar voor de tweede avond Antwerpen.
Kosten wel 89 euro.

Het is een weloverwogen beslissing geweest. Ik heb The Wall in 1990 in Berlijn gezien. En Waters in zijn vorige tour nog twee keer. Ik heb er geen 160 euro exclusief reiskosten met z'n tweetjes meer voor over.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:38 schreef madcap het volgende:
[..]
Het is niet voor niks "Roger Waters, The Wall" en geen "Pink Floyd, The Wall"
Ben bij Arrow geweest in 2006 en moet zeggen dat de oude Floyd nummers dondersgoed gespeeld werden.
En het zal natuurlijk een giga event worden met de "muur" opblaaspoppen en quad geluid.
Ik zeg ...je had het moeten doen

Hopen voor de mensen die nu bestellen dat ideal dan wel werktquote:Op maandag 7 juni 2010 12:10 schreef Felixa het volgende:
Van Livenation:
Extra ROGER WATERS - THE WALL LIVE in GelreDome on April 9 2011. First show is sold out.
Tickets go on sale today at 13.00h.

Ik zeg, haal die kaartquote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef Gert het volgende:
Die man maakt het me ook niet makkelijk... zucht.

Ja, ben voor de bijl gegaan.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |