ja ikkequote:Op vrijdag 4 december 2009 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn heel weinig users die én diep geraakt worden door Animals/The Wall/Final Cut, en die tévens AMLOR en TDB geweldig vinden.
Vooral over hoe slecht de mens eigenlijk is, waar hij natuurlijk volkomen gelijk in heeft, Je hoeft maar in een willekeurig politiek topic een beetje te lezen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Jordiaantje het volgende:
Op platen samen met Waters staan ook hele mooie gitaarsolo's, maar zoals ik al zei: ik heb niet altijd zin in Waters gezeur over hoe slecht de mens is en hoe zielig hijzelf is:P
Die Heartland LP begint een beetje zijn 'Chinese Democracy' te worden hequote:Op donderdag 10 december 2009 04:55 schreef scanman1 het volgende:
TIjd dat Roger met een nieuw meesterwerkje komt trouwens. Na Amused to death moet er toch meer in het vat zitten.
quote:Opblaasbaar varken op dak Perron55
Een opvallend tafereel aan de Kaldenkerkerweg in Venlo: op het dak van poppodium Perron55 is een metershoog opgeblazen varken geplaatst.
Het betreft een ludieke aankondiging van het concert van The Pink Floyd Sound, dat vrijdag in Perron55 plaatvindt. Dit is een tributeband van Pink Floyd. Het opgeblazen varken is te zien op de albumhoes van 'Animals' en werd door de legendarische Britse band ingezet tijdens live concerten.
Waar heb je die vandaan? Is dat een release van Harvested?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:44 schreef Arn0 het volgende:
"Pink Floyd~The Wall Live @ Earl's Court 1980 ProShot DVDR "
Oeh, oehEn de kwaliteit van deze (nieuwe?) bootleg is naar het schijnt de beste.
Ik vind hm heel erg goed. Vooral de Floyd stukken (SOYCD, FOS, High Hopes, Echoes en CNUMB zijn erg goed). De solo-stukken interesseren me niet echt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:12 schreef Arn0 het volgende:
Is Live in Gdansk een goed live album, eigenlijk?
1977? Veel Animals erop dus?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:33 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben nu een bootleg genaamd 'Welcome to the Machine' aan het luisteren. Kent iemand die? Het is een opname van een concert uit '77.
De geluidskwaliteit is erg goed, en Gilmour live is fantastisch.
Ligt er een beetje aan hoeveel je al hebt. De 2cd versie heeft een cd die begint met Dark Side tot en met Breath Reprise, daarna speelt hij bijna alle nummers van On an Island. De studio versie van die nummers vind ik tamelijk saai, maar live komen ze een stuk beter tot hun recht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:12 schreef Arn0 het volgende:
Is Live in Gdansk een goed live album, eigenlijk?
Hmm oké, bedankt. Heb nog niet al te veel live optredens dus deze ga ik zeker wel eens bekijken / beluisteren. Solo werk kan me inderdaad vrees ik niet echt bekoren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel je al hebt. De 2cd versie heeft een cd die begint met Dark Side tot en met Breath Reprise, daarna speelt hij bijna alle nummers van On an Island. De studio versie van die nummers vind ik tamelijk saai, maar live komen ze een stuk beter tot hun recht.
De tweede cd heeft uitstekende versies van Echoes en Fat Old Sun, waar weinig officiële live versies van zijn. Shine On heeft ook een leuke uitvoering, die afwijkt van het gebruikelijke. De rest is ook op zich best goed, maar van Confortably Numb en Wish You Were Here heb ik al genoeg versies. Als je The Delicate Sound of Thunder en Pulse al hebt is het niet echt een noodzakelijk album (hoewel nog steeds de moeite waard), als je verder geen live werk hebt van Pink Floyd is dit denk ik wel de beste cd.
http://www.rogerwaters.eu/algemeen/nieuws.htmlquote:Roger Waters (management) heeft bevestigd dat Roger Waters zijn The Wall tour 2010-2011 zal beginnen op 15 september 2010 in Noord Amerika. Roger zal alleen in Noord-Amerika al 52 concerten geven in de periode van 15 september 2010 tot en met 14 december 2010. De verwachting is dat Roger daarna andere continenten aan zal doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |