Achterh00k jeweet, waar ze hössen en zo.quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Winterswijk, GroenloZijn dat daadwerkelijk Nederlandse plaatsnamen?
Jazeker! Groenlo heeft nog een belangrijke historische rol gehad in de 80-jarige oorlog. Het vestingplaatsje was een gewild ruilobject en is vele malen van Nederlandse en Spaanse handen gewisseld!quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Høken, klapdebiel, høken.quote:Op maandag 16 november 2009 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Achterh00k jeweet, waar ze hössen en zo.
Höken, prutser.quote:Op maandag 16 november 2009 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Want vrouwen dragen deo voor de mannen?quote:Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar wat is dat tegenwoordig met dames van 20 tot 40, die dat spul dragen en denken dat wij mannen dat lekker
In een zijstraatje van die lange winkelstraat. Ik zou niet weten hoe het heet, maar het had wel goed voer voor deze jongeman.quote:
Mooi zo. Wat had je op?quote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In een zijstraatje van die lange winkelstraat. Ik zou niet weten hoe het heet, maar het had wel goed voer voor deze jongeman.
Of om mensen met luchtwegklachten te doden, lijkt het op.quote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Want vrouwen dragen deo voor de mannen?.
Panini met kaas en ham en de hele reutemeteut die erbij hoort.quote:
Try me.quote:Op maandag 16 november 2009 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
de nsb bedoel jequote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef svk1985 het volgende:
en winterswijk is bekend omdat het de gemeente was die percentueel het meest op de ss stemde volgens mij, staat in vele geschiedenisboeken (in elk geval de mijne, die ik in groenlo had)
verder achterhoek for the win
Lekkerquote:Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Panini met kaas en ham en de hele reutemeteut die erbij hoort.
sorry, laatste geschiedenisles dateert van 7 jaar gledenquote:
En Grolsch natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 13:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jazeker! Groenlo heeft nog een belangrijke historische rol gehad in de 80-jarige oorlog. Het vestingplaatsje was een gewild ruilobject en is vele malen van Nederlandse en Spaanse handen gewisseld!
Bingo.quote:
Nouhou.quote:
Het is vrij triest als je niet van die twee plekken hebt gehoord, algemene ontwikkeling heet zoiets. Als het nou een achteraf dorpje was kon ik er wel inkomen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Voor mijn studie ging ik kijken of mensen in de hulpverlening (in dit geval SKB) het gevoel hebben of hun werkleners ze wel genoeg steunen (adressen waar ze heen kunnen gaan, databanken met gegevens over belangrijkste problemen, curssusen, etc) ivm nieuwe cliënten.quote:Op maandag 16 november 2009 14:01 schreef Meddo het volgende:
Wie/welk bedrijf ging je eigenlijk interviewen?
En dat je dan precies hapt waar de parfum zit en een puntige, chemische smaak je tong bestormt.quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen die een walm achter zich aan trekken![]()
![]()
Vrouwen die een lekker geurtje ophebben die je vrijwel alleen ruikt als je in de nek bijt
Als je bij het ziekenhuis moest zijn ben je dus bij de verkeerde halte uitgestaptquote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor mijn studie ging ik kijken of mensen in de hulpverlening (in dit geval SKB) het gevoel hebben of hun werkleners ze wel genoeg steunen (adressen waar ze heen kunnen gaan, databanken met gegevens over belangrijkste problemen, curssusen, etc) ivm nieuwe cliënten.
Eu de Toilette werkt op basis van oa. lichaamswarmte. Of ze moet het echt net op hebben gedaan, of het is wel keurig over haar nekregionen verspreid, zodat je die smaak niet meer hebt.quote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef ehqo. het volgende:
[..]
En dat je dan precies hapt waar de parfum zit en een puntige, chemische smaak je tong bestormt.
Klopt, dan had ik er een haltes eerder uit gemoeten, maar ik heb een SMS gestuurd dat het later ging worden en dat kon dus niet. Dus toen besloot ik eens mijzelf op een lunch te tracteren.quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef Meddo het volgende:
[..]
Als je bij het ziekenhuis moest zijn ben je dus bij de verkeerde halte uitgestapt![]()
En dan als smoes vertraging gebruiken en ondertussen jezelf vol vreten bij de bakker
Het zelfde gaat op voor mannen.quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Vrouwen die een lekker geurtje ophebben die je vrijwel alleen ruikt als je in de nek bijt
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
LekkerKrijg meteen weer trek.
Eensquote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
jij gaat met de busquote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht ja. Helemaal irritant als je bus langs zo'n VMBO school komt en er wat van die meisjes instappen die uitgebreid deo gaan spuiten in de bus. Zit je de rest van de reis in zo'n bedwelmende walm.
Mannen met een "geurtje" op !!!!1111quote:
Oh weer zo'n fokker die zich overal te goed voor voelt?quote:
Net alsof je in een rijdende Ici Paris Xl zit.quote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht ja. Helemaal irritant als je bus langs zo'n VMBO school komt en er wat van die meisjes instappen die uitgebreid deo gaan spuiten in de bus. Zit je de rest van de reis in zo'n bedwelmende walm.
Dus jij stinkt? Of je bent geen echte man.quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mannen met een "geurtje" op !!!!1111
Christiano Ronaldo's zijn het![]()
;r
Echt mannen ruiken naar zweet, hooi en modder.
Nee das lekkerquote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mannen met een "geurtje" op !!!!1111
Christiano Ronaldo's zijn het![]()
;r
Echt mannen ruiken naar zweet, hooi en modder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |