Morgen even kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef .ZilveR. het volgende:
Vanmiddag bij Kruidvat weer mooi kleurtjes van Catrice gezien (weer zo'n special dinges), zilver, petrol en paars geloof ik...
Ja, dat snap ik.. dan lak je niet meer omdat je een ander kleurtje wíl, maar omdat het er niet meer uit ziet. Da's toch jammer...quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoop eerlijk gezegd wel dat dit effect heeft, de lol vergaat me wel een beetje als het steeds na anderhalve dag al half eraf ligt
quote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ga hem nu zo proberen![]()
[..]
ik zie het heel erg bij mij, maar dat kan misschien kloppen omdat ik niet op mijn niveau zit, ik zit ruim 3 niveau's lager, van glu moest ik onderaan beginnen, heb ik geen problemen mee, maar uit verveling ben ik altijd afwezig, ik ben nog overgegaan dit jaar met een laagste gemiddelde van een 7,9![]()
misschien dat jou opleiding anders is, maar wij doen dit jaar alleen maar herhaling van vorig jaar alleen dan moet het sneller af, ik heb dit jaar nog niets nieuws geleerd
Oooh op die fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
true, maar dit is net water met kleur![]()
[..]
Nicebad kitty wil ik ook nog
ohh ik wil nog zoveel...
Ja dan snap ik het wel.. Opzich ben ik wel blij, behalve dat ik html les heb en dan doe je niets meer dan knippen en plakken -_-
Ontopic; Ik heb knalroze nagels :$
precies, en mezelf kennende ben ik er an ook helemaal klaar meequote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.. dan lak je niet meer omdat je een ander kleurtje wíl, maar omdat het er niet meer uit ziet. Da's toch jammer...
quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oooh op die fiets.
Ja dan snap ik het wel.. Opzich ben ik wel blij, behalve dat ik html les heb en dan doe je niets meer dan knippen en plakken -_-
Ontopic; Ik heb knalroze nagels :$
Iddquote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
html is leuk johtsssk knippen en plakken.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog meer offtopic,ik houuud van mijn werk
. vandaag bezig geweest aan een ontwerp met een halfnaakte Arie Boomsma als stralend middelpunt.
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog meer offtopic,ik houuud van mijn werk
. vandaag bezig geweest aan een ontwerp met een halfnaakte Arie Boomsma als stralend middelpunt.
![]()
quote:
Oh ja nagels.. ik ga denk toch China Glaze een keer proberen, ondanks de hardeners.
en dát bedoel ik met een k*t school, ik tik html uit de losse hand, ja serieus waarquote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
html is leuk johtsssk knippen en plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
Waarom geilt iedereen toch op hem?!
Ik ben zo trots op mijn lange nagels, alleen jammer dat er eentje korter is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef Kleintje19 het volgende:
geen hele show verwachten hoorhey, tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
je doopt dus je kwastje vanuit de topcoat (neem ik aan?) direct in de glitters en dan smeren maar?
wordt je top coat niet enorm verpest, of valt het wel mee met wat erin belandt?
edit: oh, en wat voor glitters zijn dat?![]()
Boozyshop heeft matte lakjesquote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Morgen even kijken
Weet iemand een nederlandse site waar ik opi kan bestellen,of matte lak van een ander merk?
quote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hey, tof
je doopt dus je kwastje vanuit de topcoat (neem ik aan?) direct in de glitters en dan smeren maar?
edit: oh, en wat voor glitters zijn dat?
die waren/zijn inderdaad prachtig puckzzzquote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]valt wel mee wat er in het flesje beland. Gebruik gewoon een apart flesje topcoat.
Ik zal ze nog maar eens showen dat is op dezelfde manier gedaan
basecoat, ik gebruik nooit een basecoat vandaar, maar de glitters zitten op mn nagel idd en er zit niets meer op me kwastje, me kwastje is schoon dusquote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hey, tof
edit: oh, en wat voor glitters zijn dat?
i know, ik kan toverenquote:Op maandag 16 november 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
Briljant, nagelfilmpjes. Maar, de glitter lijkt roze, maar op je nagel is het ineens groen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |