abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74811576
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:00 schreef loqdawq het volgende:
140,- per maand

centraal beheer

motor en auto
ben je 16 ofzo
mijn god wat een bedrag
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_74812022
rij een dure/zware auto en ben nog redelijk jong ^^
  woensdag 18 november 2009 @ 12:31:19 #53
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_74812232
Interpolis heeft alles, dus pakketkortig etc. eigenlijk maakt het allemaal geen reet uit. Verzekeraars zijn per definitie oplichters. Dus af en toe til ik hen ook flink
pi_74826134
Univé
WA + inzittenden verzekering + rechtsbijstand

¤ 158,- per kwartaal

Ik ben 19, 2 schadevrije jaren van de bromfiets meegenomen. Ik rij trouwens een middelgrote auto (Seat Cordoba uit 1997).

Mijn vader betaalt hetzelfde voor zijn all-risk verzekering van een nieuwe auto bij Interpolis.
  woensdag 18 november 2009 @ 19:23:18 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_74826952
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:01 schreef Alec690 het volgende:
...
Mijn vader betaalt hetzelfde voor zijn all-risk verzekering van een nieuwe auto bij Interpolis.
Heeft je moeder eigenlijk toch gelijk als ze weer eens loopt te piepen dat je voorzichtig moet doen met je autootje.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_74834601
pff wat duur allemaal zeg... heb me ingeschreven voor trials eind november, en dan krijg ik bij ZLM 2 schadevrije jaren erbij... dat zou betekenen dat ik in januari 4 schadevrije jaren heb, terwijl ik pas 1,5 jaar ben verzekerd

Dan ga ik naar verwachting 20 euro per maand betalen met 40% korting
pi_74836696
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:23 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Heeft je moeder eigenlijk toch gelijk als ze weer eens loopt te piepen dat je voorzichtig moet doen met je autootje.
Hoe kan jij oordelen over hoe ik rij? Bijdehand.
  donderdag 19 november 2009 @ 00:37:31 #58
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_74838848
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef Hugo__Boss het volgende:
pff wat duur allemaal zeg... heb me ingeschreven voor trials eind november, en dan krijg ik bij ZLM 2 schadevrije jaren erbij... dat zou betekenen dat ik in januari 4 schadevrije jaren heb, terwijl ik pas 1,5 jaar ben verzekerd

Dan ga ik naar verwachting 20 euro per maand betalen met 40% korting
Serieus mensen. Kijk AUB nooit naar de % korting . Dat is het bullshit verhaal. Kijk alleen naar Schadevrije jaren niet naar de korting.

Ik zie het zo vaak. "ik wil een premie berekening ik heb 75% korting " Zo werkt het niet. Sommige maatschappijen zijn erg vrij met strooien van korting of opstap treden. Het kan zo zijn dat je 10 opstap treden krijgt en maar 2 schadevrije jaren. Het is mooi dat iemand je ergens gematst heeft, maar dat wil niet zeggen dat een andere maatschappij dit hetzelfde ziet.

Probleem is dat je dan een premie krijgt voor iemand met 10 svj en jij denkt : "doen we". 30 dagen later zegt de nieuwe maatschappij : "jij zei 75 korting of 10 jaren, maar je hebt er maar 2. Hier is de rekening " en dan mag je bijbetalen en dan is de nieuwe maatschappij opeens de oplichter.. terwijl je gewoon extra korting hebt gehad bij de ander. Je zit dan vast aan een hogere premie en je kunt er niet onderuit. Want uiteindelijk ben JIJ degene die wat anders heeft ingevuld dan de waarheid...

Ik qoute nu iemand en ik weet dat die persoon wel weet want zijn sv jaren zijn maar just in case
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_74843063
Verzekerd bij Ineas.
pi_74867536
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Heb even een proefberekening gemaakt en bijna 1,5 keer zo duur als ZLM.. en dan ben ik niet eens een vrouw... okee, dat is dan excl pechhulp en handtasdekking, maar ANWB is ook maar 25 euro per jaar
ANWB lidmaatschap is 25 euro ja, lid worden van de Wegenwacht kost meer! Ik had dat dus met m'n motor, netjes ANWB lid geworden (én verzekerd bij de ANWB), lekke band midden in Zeeland, en mooi niet dat ze kwamen helpen... Ik kon zelfs niet ter plekke lid worden want in dat geval helpen ze alleen langs de weg en brengen ze je dus niet naar een garage... Uiteindelijk een mannetje gevonden die het wiel tegen kostprijs kon vervangen, dus dat was wel prima.

Nu motor nog steeds bij de ANWB verzekerd, omdat goedkoopste. M'n auto is via de ING, die rekenen tenminste een fatsoenlijk bedrag voor WA+inzittendeverzekering. En met de Wegenwacht hoop ik nu wél altijd thuis te komen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:21:58 #61
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_74876961
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Hoe kan jij oordelen over hoe ik rij? Bijdehand.
Ik oordeel niet, dat doet de verzekeringsmaatschappij al.

Denk je dat je meer premie dan je pa moet betalen omdat je beter rijdt dan je pa?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_74877150
Ik ben verzekerd bij Onna-Onna, Renault Megane uit 2005 (diesel met 40.000 km per jaar!) voor 56 euro All-Risk. Dit terwijl we slechts 2 schadevrije jaren hebben (nog niet zo lang auto)
Één keer schade gehad (door onbekende doorrijder) en keurig geholpen
pi_74888155
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:21 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik oordeel niet, dat doet de verzekeringsmaatschappij al.

Denk je dat je meer premie dan je pa moet betalen omdat je beter rijdt dan je pa?
Gemiddeld genomen zijn jongeren inderdaad een risicogroep, dit zegt echter niets over het individu. Niet iedereen van 19 die zijn rijbewijs het afgelopen jaar heeft is een pauper in een Golf II.

Mijn pa heeft overigens al 2x een aanrijding gehad in 2009, ik niet. Maar dat terzijde.

Maar goed, als jij het wilt: ik ben een groot gevaar op de weg, want ik ben 19 en heb slechts een jaar m'n rijbewijs.
pi_75415808
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef Skit3000 het volgende:

[..]

ANWB lidmaatschap is 25 euro ja, lid worden van de Wegenwacht kost meer! Ik had dat dus met m'n motor, netjes ANWB lid geworden (én verzekerd bij de ANWB), lekke band midden in Zeeland, en mooi niet dat ze kwamen helpen... Ik kon zelfs niet ter plekke lid worden want in dat geval helpen ze alleen langs de weg en brengen ze je dus niet naar een garage... Uiteindelijk een mannetje gevonden die het wiel tegen kostprijs kon vervangen, dus dat was wel prima.

Nu motor nog steeds bij de ANWB verzekerd, omdat goedkoopste. M'n auto is via de ING, die rekenen tenminste een fatsoenlijk bedrag voor WA+inzittendeverzekering. En met de Wegenwacht hoop ik nu wél altijd thuis te komen.
voor jongeren is het wel 25 euro per jaar

21 euro per maand voor 2010 bij ZLM

[ Bericht 17% gewijzigd door Hugo__Boss op 08-12-2009 17:44:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')