en dan heb je een grote dikke wagen verzeker je hem via de hema!quote:Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Via de Hema.nl, maar waar dan precies dat weet ik niet precies meer.
87 euro per maand. Alleen WA verzekerd. Naja, dat krijg je met een grote bak
Heb heul geen dikke wagen, maar helaas niet de goedkoopste in de verzekering.quote:Op maandag 16 november 2009 17:01 schreef Methamorphosis het volgende:
[..]
en dan heb je een grote dikke wagen verzeker je hem via de hema!![]()
wat voor dikke wagen heb je?
quote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Unive, omdat ik daar de rest van mijn verzekeringen ook heb en daardoor korting krijg.
Volgens mij ook. Ik verhuisde weg uit het gebied waar zij die verzekering aanbieden en daarom ging ik naar een ander. Voorheen ook ZLM.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef Spiegelei het volgende:
ZLM, heb nog meer verzekeringen daar dus ook pakketkorting. Is denk ik ook wel een van de goedkoopste.
Wil misschien ook een auto verzekeren bij ZLM, maar ik zit waarschijnlijk over een maand of 10 buiten Zeeland/Brabant. Kan ik dan nog steeds een schadevrij jaar opbouwen..? Of tellen ze de maanden gewoon door bij de volgende verzekering?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef exode het volgende:
Had ZLM, goedkoop en betalen uit als het moet. Helaas verhuisd en kan me niet meer verzekeren bij ZLM. Nu bij FBTO waar al onze verzekeringen lopen.
Heb even een proefberekening gemaakt en bijna 1,5 keer zo duur als ZLM.. en dan ben ik niet eens een vrouw... okee, dat is dan excl pechhulp en handtasdekking, maar ANWB is ook maar 25 euro per jaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:40 schreef Ted038 het volgende:
www.onnaonna.nl , met gratis handtasdekking
Je en over een jaar wordt je premie verhoogd naar hun eigen tariefquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef lezzer het volgende:
Polisdirect, omdat ze claimen dat ze 10% onder de goedkoopste offerte gaan, en dat ook doen.
Dat dus.quote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Xcalibur het volgende:
Geen idee, mijn leasemaatschappij regelt dat voor me
En CB was zelfs zonder collectiviteit al de goedkoopste omdat ze mijn schadevrije jaren gebruikt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
Centraal beheer omdat ik via mijn werkgever een collectiviteitskorting krijg, waardoor deze de goedkoopste is (korting 30%).
Sommige auto premies worden nu al opgebouwd uit 35 factoren. Het is straks niet meer te overzien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:42 schreef anboni het volgende:
FBTO omdat ik daar ook al wat andere verzekeringen had lopen en dus pakketkorting krijg (en ze kwamen er zowieso redelijk gunstig uit volgens independer). Premie is verder totaal niet interessant, omdat dat van veel teveel factoren afhankelijk is (merk/type auto, leeftijd bestuurder, schadevrije jaren, woonplaats, jaarkilometrage, etc)
En daarbij: slim onderhandelen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Unive, omdat ik daar de rest van mijn verzekeringen ook heb en daardoor korting krijg.
is inshared van we all benefit? Die wilden mijn auto niet verzekeren, te oudquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Ericjuh het volgende:
niemand bij inshared? ben wel benieuwd naar hun reactie..
geez, dit kost bij mij nog een pak minder (15 euro ipv 25 nu..)quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:20 schreef Cappy het volgende:
[..]
Je en over een jaar wordt je premie verhoogd naar hun eigen tarief, maar dan ben jij niet meer bezig met je auto premie
![]()
http://www.zomoto-autoverzekering.nl
Zelfs intern bij ons konden ze niet aan de premie 75% korting + 30% pers. korting
Daar zit ik ook. Was voor mij wel de goedkoopste. En zo niet zou ik toch nog wel iets meer overhebben om bij een goeie verzekeraar te zitten ipv zo'n priksvechtende beunhaas.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef Hyperdude het volgende:
VVAA. Nooit gedoe en altijd vlot een deskundig iemand aan de lijn,
maar niet de goedkoopste. Ook niet de duurste trouwens.
ben je 16 ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 12:00 schreef loqdawq het volgende:
140,- per maand
centraal beheer
motor en auto
Heeft je moeder eigenlijk toch gelijk als ze weer eens loopt te piepen dat je voorzichtig moet doen met je autootje.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:01 schreef Alec690 het volgende:
...
Mijn vader betaalt hetzelfde voor zijn all-risk verzekering van een nieuwe auto bij Interpolis.
Hoe kan jij oordelen over hoe ik rij? Bijdehand.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heeft je moeder eigenlijk toch gelijk als ze weer eens loopt te piepen dat je voorzichtig moet doen met je autootje.
Serieus mensen. Kijk AUB nooit naar de % korting . Dat is het bullshit verhaal. Kijk alleen naar Schadevrije jaren niet naar de korting.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef Hugo__Boss het volgende:
pff wat duur allemaal zeg... heb me ingeschreven voor trials eind november, en dan krijg ik bij ZLM 2 schadevrije jaren erbij... dat zou betekenen dat ik in januari 4 schadevrije jaren heb, terwijl ik pas 1,5 jaar ben verzekerd
Dan ga ik naar verwachting 20 euro per maand betalen met 40% korting
ANWB lidmaatschap is 25 euro ja, lid worden van de Wegenwacht kost meer! Ik had dat dus met m'n motor, netjes ANWB lid geworden (én verzekerd bij de ANWB), lekke band midden in Zeeland, en mooi niet dat ze kwamen helpen... Ik kon zelfs niet ter plekke lid worden want in dat geval helpen ze alleen langs de weg en brengen ze je dus niet naar een garage... Uiteindelijk een mannetje gevonden die het wiel tegen kostprijs kon vervangen, dus dat was wel prima.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Heb even een proefberekening gemaakt en bijna 1,5 keer zo duur als ZLM.. en dan ben ik niet eens een vrouw... okee, dat is dan excl pechhulp en handtasdekking, maar ANWB is ook maar 25 euro per jaar![]()
Ik oordeel niet, dat doet de verzekeringsmaatschappij al.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:25 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Hoe kan jij oordelen over hoe ik rij? Bijdehand.
Gemiddeld genomen zijn jongeren inderdaad een risicogroep, dit zegt echter niets over het individu. Niet iedereen van 19 die zijn rijbewijs het afgelopen jaar heeft is een pauper in een Golf II.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, dat doet de verzekeringsmaatschappij al.
Denk je dat je meer premie dan je pa moet betalen omdat je beter rijdt dan je pa?![]()
voor jongeren is het wel 25 euro per jaarquote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef Skit3000 het volgende:
[..]
ANWB lidmaatschap is 25 euro ja, lid worden van de Wegenwacht kost meer! Ik had dat dus met m'n motor, netjes ANWB lid geworden (én verzekerd bij de ANWB), lekke band midden in Zeeland, en mooi niet dat ze kwamen helpen... Ik kon zelfs niet ter plekke lid worden want in dat geval helpen ze alleen langs de weg en brengen ze je dus niet naar een garage... Uiteindelijk een mannetje gevonden die het wiel tegen kostprijs kon vervangen, dus dat was wel prima.
Nu motor nog steeds bij de ANWB verzekerd, omdat goedkoopste. M'n auto is via de ING, die rekenen tenminste een fatsoenlijk bedrag voor WA+inzittendeverzekering. En met de Wegenwacht hoop ik nu wél altijd thuis te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |