Je hebt precies hetzelfde als ik heb: gewoon niet kunnen wachten!! Veels te leuk die kadootjesquote:Op woensdag 2 december 2009 22:39 schreef purplerose het volgende:
Ik hoop dat mijn bestelde spulletjes voor het weekend komen, zit al helemaal op hete kolen!
Naast de kwastenset heb ik ook nog een aantal oogschaduwkleurtjes op ebay besteldquote:Op donderdag 3 december 2009 08:08 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Je hebt precies hetzelfde als ik heb: gewoon niet kunnen wachten!! Veels te leuk die kadootjes![]()
Bedoel je hiermee de kwastenset die je had besteld? Of mis ik nog iets?
http://www.maccosmetics.com/quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo,ben hier een tijdje niet geweest!
Maar had nu even een vraag,
T' is misschien een beetje dom, maar ik had iets gezien -online- van MAC en dat wil ik eigenlijk wel hebben. Maar, ik wil het eigenlijk gewoon kopen in een winkelmaar welke winkels verkopen dat eigenlijk? De Etossen die ik ken iig niet.
Ik zie alleen maar Amsterdam, Rotterdam & Utrecht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:52 schreef progje het volgende:
[..]
http://www.maccosmetics.com/
onder in het menu is een store locator!
Ook in Den Haag en Maastricht. Maar verder nog nergens in NL. Ze komen wel binnenkort in Groningen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Amsterdam, Rotterdam & Utrecht.Zullen ze dan nergens verder in Nederland MAC verkopen?
Lijkt me toch stug?
De komst van MAC in grun, daar word ik nou blij vanquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook in Den Haag en Maastricht. Maar verder nog nergens in NL. Ze komen wel binnenkort in Groningen.
Nou, dat dus. Met die counter zul je het denk ik voorlopig moeten doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef springlover het volgende:
[..]
De komst van MAC in grun, daar word ik nou blij vanIs al bekend wanneer ongeveer? Ik weet nml alleen maar dat ze een counter in de Douglas krijgen,...
Ja, zijn ze mooi?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:11 schreef purplerose het volgende:
2 van de 3 pakketjes van ebay zijn aangekomen!
De kwasten set
De 2 eyedust potjes in zilver en paars
zal morgen foto maken
Met een beetje geluk komt het laatste pakketje morgen
Klote is dat he.quote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Mirjam het volgende:
waarom heeft het overgrote deel van de lipglosses een smaakje/geurtje?
ik gisteren kijken bij de H&M, allemaal hadden ze een smaakje, bah.
ik uiteindelijk geslaagd bij kruidvat, een lipgloss van essence, xxxl shine, stond niks op qua geur/smaak
draai ik 'm net open, óók zo'n vies fruitgeurtje/smaakje
Ik heb ook een hekel aan die vieze dikke lipglosses met zown goor chemisch smaakje. Ik heb nu bij de Kruidvat van het merk 2True (staat in zo'n losse zuil bij ons) 2 lipglosses die echt perfect zijn! Topkleuren, niet te dik en geen smaakje! Perfect! En je hebt er geloof ik 3 voor 7,95 dus ook nog eens goedkoop ^^quote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Mirjam het volgende:
ik uiteindelijk geslaagd bij kruidvat, een lipgloss van essence, xxxl shine, stond niks op qua geur/smaak
Er staan niet voor niets testers bij hequote:Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef Mirjam het volgende:
waren er niet van essence, en alles zat dichtgeplaktquote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er staan niet voor niets testers bij he.
Lipgloss van MAC of Stila is zonder geur en smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |