Gebruik je zwarte eyeliner? Je zou een andere kleur kunnen nemen, donkergrijs, bruin etc.quote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand een tips voor eye liner?
Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
(en wat is een behoorlijk merk? die ik nu heb van Rimmel droogt heel onprettig)
Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.quote:Op maandag 21 december 2009 18:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoiii
Ik had een vraagje.. Ik heb een make up kwast gekregen. Alleen doe ik zelden met make up, dus vroeg me af waar deze voor bedoeld is? Blush?
[ afbeelding ]
't is de rechter...
Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebtquote:Op maandag 21 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand een tips voor eye liner?
Ik vind het er altijd prima uitzien als het erop zit, maar dan zet ik mijn bril op en dan is het best wel hard.
(en wat is een behoorlijk merk? die ik nu heb van Rimmel droogt heel onprettig)
oohkay... niet echt bruikbaar dus...quote:Op maandag 21 december 2009 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een kabuki-kwast, bedoeld om (losse) poeder foundation aan te brengen.
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor huid je hebt. Als je een eye liner te hard vindt, dan zou ik kiezen voor oogpotlood of kohlpotlood. Als je een vette huid hebt, kies dan liever voor oogpotlood, dat loopt minder snel uit
.
Je bril heeft een donker montuur, dus daardoor lijkt je blik ook al snel wat 'harder'.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb een droge, hele lichte huid, maar het is echt als ik mijn bril op zet.
Want als ik in de spiegel kijk (waar ik redelijk dicht op zit, anders zie ik het niet goed) ziet het er prima uit, maar zodra ik mijn bril opzet is het echt zo'n harde lijn.
Tis bruin btw, met zwarte make up ben ik net een panda. Mascara gebruik ik bijv ook alleen in het bruin
Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerriequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
...bruin wenkbrauwpotloodje met glitters...
Het zijn hele subtiele glittertjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat klinkt als mijn grootste nachtmerrie![]()
.
Foto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het zijn hele subtiele glittertjes
Ik krijg ook altijd van die clowneske beelden bij het woord ´glitters´quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Foto?
Ik geloof niet in subtiele glitters, in mijn hoofd zijn alle glitters van die ordinair grote kinderglitters.
ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegevenquote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef Keroppi het volgende:
Tutorial voor make-up bij brillendraagsters
Slordig opgemaakt, teveel smurrie op haar kwastjes en aan die semi-geile stem van haar erger ik me ook kapotquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegeven
quote:
Het lag echt aan ups zelf, het pakje is inmiddels binnen er lag een infonotice in mijn brievenbus dat het bij de buren lag.... Dus ik dacht ga eens ff kijken of het nummer op het briefje wel wat doet op internet, nou niet dus kreeg ook met dat nummer een melding dat het niet bestond.quote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Burdie het volgende:
Nee sorry, ik heb al heel lang niets meer bij Zoeva besteld.
Heb je ze al gemaild om te vragen naar de UPS code die wel werkt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |