Dan is het goed want die andere handboeien zijn van pisbakkenijzer gemaakt. Trek je zo kapotquote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een aantal vrienden op het bureau
en anders kan ik ook nog heul goede knopen leggenquote:Op maandag 16 november 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan is het goed want die andere handboeien zijn van pisbakkenijzer gemaakt. Trek je zo kapotEn er zit een knopje op zodat je ze zelf nog open kunt doen.
Ik denk dat dat de beste optie isquote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en anders kan ik ook nog heul goede knopen leggen
moet je me eerst zien te overmeesteren. not.quote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en anders kan ik ook nog heul goede knopen leggen
cool, dan heb je altijd een bloemetje in je borstzakjequote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb gisteren 3 corsetten gekocht voor mezelf![]()
Hoop ze morgen binnen te krijgen...
De kardinaal zal blij zijnquote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Lotusss het volgende:
je weet blijkbaar niet wat een lief glimlachje en een goeie pijpbeurt mooie schoentjes kunnen doen bij een man..quote:Op maandag 16 november 2009 12:17 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je me eerst zien te overmeesteren. not.
Hè watte?quote:Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
cool, dan heb je altijd een bloemetje in je borstzakje
Niet alleen de Kardinaal zal blij zijn hoor...quote:Op maandag 16 november 2009 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De kardinaal zal blij zijn
Als het goed is komt vandaag mijn nieuwe jas binnen
Nou dawg, wanneer ga je bij d'r langs?quote:Op maandag 16 november 2009 12:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet blijkbaar niet wat een lief glimlachje en een goeie pijpbeurt mooie schoentjes kunnen doen bij een man..
jaja, heerlijk gepijpt worden om vervolgens vastgebonden uit die extase te ontwaken? mij niet gezien.quote:Op maandag 16 november 2009 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dawg, wanneer ga je bij d'r langs?
Nee dat snap ikquote:Op maandag 16 november 2009 12:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet alleen de Kardinaal zal blij zijn hoor...
Ik snap die hele grap niet!quote:
paar weken.. kerstvakantiequote:
ik heb er 2quote:Op maandag 16 november 2009 12:16 schreef Lotusss het volgende:
flauw hoorquote:Op maandag 16 november 2009 12:22 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja, heerlijk gepijpt worden om vervolgens vastgebonden uit die extase te ontwaken? mij niet gezien.
Die dingen zijn toch vet slecht voor je ingewandenquote:Op maandag 16 november 2009 12:24 schreef Ripley het volgende:
Ooooh, ik wil ook wel een keer een mooi corsetje kopen ja
Zoietsquote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch vet slecht voor je ingewanden?
Ik had je slimmer verwacht dawgstarquote:Op maandag 16 november 2009 12:22 schreef dawg het volgende:
[..]
jaja, heerlijk gepijpt worden om vervolgens vastgebonden uit die extase te ontwaken? mij niet gezien.
valt tegen he?quote:Op maandag 16 november 2009 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had je slimmer verwacht dawgstar
ja dat is precies wat er gebeurd als je dat ding op een vrijdag avond eens uit de kast trektquote:
Als je er elke dag de hele dag in loopt wel ja. Maar ik hoop dat zbbrox hem snel uitdoet hoorquote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch vet slecht voor je ingewanden?
dikke neus...dan is het hier stervensdrukquote:
Niets mis met mijn ingewanden.quote:Op maandag 16 november 2009 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je er elke dag de hele dag in loopt wel ja. Maar ik hoop dat zbbrox hem snel uitdoet hoor
Ben niet echt heel helder en wakker op het moment en andere dingen aan m'n hoofdquote:Op maandag 16 november 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is precies wat er gebeurd als je dat ding op een vrijdag avond eens uit de kast trekt
Doe die IQtest die ik poste eens KF?
buiten dat.. tegenwoordig zitten die dingen niet meer zo strak aangesnoerd hoorquote:Op maandag 16 november 2009 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je er elke dag de hele dag in loopt wel ja. Maar ik hoop dat zbbrox hem snel uitdoet hoor
PijpSchud hem wakker!quote:
Behalve bij Ditaquote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
buiten dat.. tegenwoordig zitten die dingen niet meer zo strak aangesnoerd hoor
Ah, the romancequote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Niets mis met mijn ingewanden.
Okay, misschien heb ik een overactieve endeldarm. PWOAAAAAP
ik zeg mooi tegen meneer de directeur, dat ik als het echt niet anders kan MAXIMAAL 1 dag wil komen werken, en de rest van de kerstvakantie niet voor mijn nuchterheid insta..quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dikke neus...dan is het hier stervensdruk
Nee.. nu zal hij nooit weten hoe het voeltquote:
en dat is zooo mooiquote:
Tja, dan weet ik het ook niet meer....quote:Op maandag 16 november 2009 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. nu zal hij nooit weten hoe het voelt
Eigenlijk heb ik Dita liever zo:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |