Ik miste je alquote:
Voelde je mn verdriet?quote:
tja koffie wat sterker maken, dan val je niet zo snel in slaapquote:Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
Middag moppie
OMG zo nog maar koffie maken, blijf maar gapen
ik kreeg steken rond de hartstreekquote:Op maandag 16 november 2009 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voelde je mn verdriet?
Oh en vraagje: is een Microsoft examen moeilijk (voor een niet-leek natuurlijk, voor mij is dat sowieso moeilijk)
quote:
Nja ik las dat iemand gezakt was voor het examenquote:Op maandag 16 november 2009 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kreeg steken rond de hartstreek![]()
![]()
als je de denk methode van microsoft volgt is het niet heel erg moeilijk. helaas is de microsoft methode niet altijd de praktijk methode.![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
belegd als in belegd broodje.
weer terug van drijven![]()
ligt eraan welk examen.quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik las dat iemand gezakt was voor het examen
en dan denk ik meteen: stom of begrijpelijk?
help me ffquote:
was lekker op het bootje (73m x 14mquote:Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is veels te warm voor november![]()
maar dat vind ik niet erg
Wat is daar fout aan?quote:
letterlijke woorden: examen microsoftquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 13:20 schreef Snakey het volgende:
Blaadkip, scheldende kloontjes houden we niet zo van, prullenbak dus.
Weet ik, heb ik voor gezorgdquote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie vriend is er niet meer LL & JF
[..]
ik ook niet, maar dat zegt niet zo veelquote:Op maandag 16 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan?
"wat heb je als beleg?"
"een belegd broodje"
"ik heb de boterhammen belegd"ik zie de fout niet hoor
dat zijn maar 300+quote:Op maandag 16 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
letterlijke woorden: examen microsoft
quote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik voor gezorgd
wat dacht je dat hier Mail in stond?
oh dat valt nog mee danquote:
Plezier mequote:[..]
ik vind je lief, ik vind je lief
(straks kikt ze mij er ook af)
whehehe heb het gelezen je hebt gelijk dat je erover begintquote:Op maandag 16 november 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik voor gezorgd
wat dacht je dat hier Mail in stond?
Het was niet alleen bij mij en JFquote:Op maandag 16 november 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe heb het gelezen je hebt gelijk dat je erover begint
zolang je niet scheldt is het goedquote:Op maandag 16 november 2009 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
ik vind je lief, ik vind je lief
(straks kikt ze mij er ook af)
geen wonder dus dat hij al geband wasquote:Op maandag 16 november 2009 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was niet alleen bij mij en JF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |