Poeh he en moest jij jezelf daarvoor helemaal registeren om vervolgens in het goede sub fora een post te zetten.quote:Op maandag 16 november 2009 11:05 schreef sammie7780 het volgende:
Ik heb op meerdere blogs gelezen van mensen met de mexicaanse griep die geen koorts hadden(Ja ook getest als de mexicaanse griep)
Nu heeft mijn dochter alle symptomen van de mexicaanse griep,hele droge hoest,erg moe,kortademig bij inspanning,spierpijn,diarree,hoofdpijn.
Nu heb ik de huisarts gebeld,maar die wil beweren dat het geen mexicaanse griep is omdat ze geen koorts heeft?
Hoe zit dit???
Blogsquote:Op maandag 16 november 2009 11:05 schreef sammie7780 het volgende:
Ik heb op meerdere blogs gelezen van mensen met de mexicaanse griep die geen koorts hadden(Ja ook getest als de mexicaanse griep)
Nu heeft mijn dochter alle symptomen van de mexicaanse griep,hele droge hoest,erg moe,kortademig bij inspanning,spierpijn,diarree,hoofdpijn.
Nu heb ik de huisarts gebeld,maar die wil beweren dat het geen mexicaanse griep is omdat ze geen koorts heeft?
Hoe zit dit???
www.verontrustemoeders.nlquote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef sammie7780 het volgende:
Informatie inwinnen is helaas het enigste wat je kan doen,bij vragen aan de zogenaamde juiste instanties wordt je van kastje naar de muur gestuurd.
Omdat ze het zelf waarschijnlijk niet eens weten.
En ja ik ben bezorgd,welke ouder niet in zo,n situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |