De ruimte die je dan krijgt! Enorm, wij hebben er gewoon een super grote slaapkamer bij. En binnenkort gaat Eva daarnaartoe als Sjors geboren is.quote:Op maandag 16 november 2009 09:47 schreef Webkim het volgende:
Bumba aan het zoeken![]()
Hier wordt de dakkapel vandaag geplaatst. Wat een klereherrie. Maar het wordt wel heul groot boven.![]()
De auto van een van die werkmannen is net ingetikt: hij was vergeten zijn tomtom eruit te halen. Lullig zeg, zo op klaarlichte dag, voor ons huis.
omdat je BLIND bentquote:Op maandag 16 november 2009 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hey, waarom zie ik dit topic niet in de topiclijst?
Kind had een keer voetbal gekekenquote:Op maandag 16 november 2009 10:04 schreef pinquit het volgende:
huh, JAAAAAAA? doet ie dat vaker als ie wakker wordt?
quote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef snoopy het volgende:
wat is een kinderhettywel een heks graag, de poppetjes bij AH waren op
quote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef pinquit het volgende:
dan moet huup maar met een stofzuiger naar huis
Heb je datquote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef snoopy het volgende:
wat is een kinderhettywel een heks graag, de poppetjes bij AH waren op
Ja hoor, al was het even zoeken want hij had zich vermomd met een nieuw mutsje. De rakker.quote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef Asyniur het volgende:
Vief, wat ik me nou afvraag hè: hebben jullie Bumba nou gevonden?![]()
TF![]()
dat wordt hier straks nog wat met die kleine en wij die uhm... Bumba zoeken...
ja maar dat valt steeds uit elkaarquote:
Die wilde ik ook! Ik was heel teleurgesteld dat ie niet echt wasquote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deuze maar dan voor kinderen
je wil t niet moet je dan zeggenquote:Op maandag 16 november 2009 10:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]neehee, mn lief maakt me af!
verder lezen
ik wil em best meenemen voor TF maar ik ging met de trein en draagdoek en dan ben k er niet zo blij mee geloof ik
Snupchen ik heb wel een heks dubbel voor je. Hebben? ff je adres pmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |